Dilline Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Dessverre har jeg havnet i en stor krangel med min mor, far og to søstre. Det hele startet i min mors bursdag hvor jeg drakk meg alt for full. Dette er aldeles ikke noe jeg pleier å gjøre for jeg er en voksen kvinne, men det skjedde. Det startet med at jeg og søsteren min begynte å diskutere litt politikk -og det hele eskalerte ut i å bli personlig hvor vi angrep hverandre verbalt. Jeg kjente meg sint hele kvelden og hennes mann, min andre søster og hennes mann fikk også gjennomgå. Jeg rett og slett ødela hele bursdagen. Andre gjester fikk med seg opptrinnet mitt, noen merket ingenting. Men ingen i familien min snakker med meg botsett fra min mor. Jeg har ring og sendt meldinger og sagt unnskyld men de svarer ikke og det er nå gått over en uke. Jeg har det grusomt, mest fordi jeg har sagt grusomme ting som jeg aldri kan ta tilbake igjen. Jeg trenger noen råd for hvordan jeg skal håndtere dette. Jeg har sykemeldt meg fra jobb fordi jeg er helt nedenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå