AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Hei! Jeg og venninna mi (vi er 20 år) skal reise sammen i sommer. Venninna mi vil reise til en varm plass. Det er det samma for meg om vi drar til en varm plass eller ikke, venninna mi liker ikke å sole seg eller bade noe særlig. Jeg har lite penger og vil ikke shoppe noe særlig. Hun har heller ikke så vanvittig mye penger, men jeg har minst... Jeg er veldig glad i opplevelser, som f.eks. hoppe i fallskjerm, dykke, museum, turer ++ Men venninna mi er ikke særlig aktiv, og ville aldri aldri funnet på noe ekstremsport. Hvor kan vi dra?! Vi tenkte først København for tivoli osv osv, men så ville hun heller dra til en varmere plass... Anonymkode: 80fc7...212
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sopot i Polen Anonymkode: cda09...da3 Sopot er ikke en solsikker plass. Temperaturmessig ligner det veldig på Norge. Foreslår Barcelona. Anonymkode: c3160...7e4 1
Gjest Overrasket Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Foreslår Barcelona. Anonymkode: c3160...7e4 Støttes.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 Barcelona er ikke billig! Anonymkode: 28568...3c4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barcelona er ikke billig! Anonymkode: 28568...3c4 Nei, det er sant. Men dersom man bor på sovesal på et hostel eller leier et rom gjennom airbnb (i delt leilighet), så har man tilgang på kjøkken, og kan dermed lage mat enkelte dager istedenfor å spise ute hele tiden. Det er også mye billigere enn å bo på hotell. Anonymkode: c3160...7e4 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #8 Skrevet 25. april 2018 Først og fremst så skjønner jeg ikke helt hvorfor dere insisterer på å reise sammen når dere ikke har sammenfallende ønsker for en ferietur. Etter min erfaring er det som regel en dårlig idé. Anonymkode: 86bf6...18a 5
Gjest Overrasket Skrevet 25. april 2018 #9 Skrevet 25. april 2018 16 minutter siden, AnonymBruker said: Barcelona er ikke billig! Anonymkode: 28568...3c4 Det kommer an på hva man sammenligner med. Barcelona kan gjøres veldig billig. Overnatting kan virke litt dyrt, men det finnes mange flotte hosteller. Og enda bedre, de får begge litt av alt. Strand, sol, sommer, kultur, shopping, uteliv, cafe, arkitektur osv. osv. osv. Det er ikke noe i veien for å anbefale byen til noen på et ungdomsbudsjett.
Mousj Skrevet 26. april 2018 #11 Skrevet 26. april 2018 Kjør Østeuropa! Med mindre dere er helt hjelpeløse uten en wingvert og charter, så er dette opplevelser for en slikk og ingenting. Det er billig, og dere kan fly med wizzair. Gå inn på tripadvisor og søk på de aktivitetene du liker, som regel er det muligheter for å kunne trives på samme plass med ulikt aktivitetsnivå. Bulgaria, for eksemlpel har utrolig mye å by på, det samme med Ungarn og Polen. Og Sopot er nydelig, men kan være som en norsk sommer. Sjekk ut wizzair.com og Tripadvisor, inviter venninnnen på litt vin en kveld og se igjennom når du har fått litt oversikt, og så blir dere enige. Og vil dere likevel til Spania, så dra til Malaga, finn et hostal og så drar du henne med på : http://www.caminitodelrey.info/en/#1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #12 Skrevet 26. april 2018 Tror kanskje ikke jeg ville ha reist på ferie med en venninne jeg ikke hadde så mye til felles med, men hvis dere blir enige på forhånd om hva dere skal gjøre, kan det jo gå:) Øst-Europa er ganske billig, så det kan være en idé. Riga, flere byer i Polen, Romania, Albania. Anonymkode: 4f4b1...644
funginger Skrevet 29. april 2018 #13 Skrevet 29. april 2018 Lisboa skal vel være relativt rimelig? "Ekstremsport" får du gjøre på en annen tur hvor du har litt mer penger. 2
Alltidpånett Skrevet 29. april 2018 #14 Skrevet 29. april 2018 Jeg støtter de som sier Sopot. Ekstremt billig, og det er korte avstander til større byer eller andre steder dersom en vil det. Det er også mange aktiviteter her for de som ønsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå