AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Jeg har fått en ganske stor skintag i lysken og den sitter akkurat slik at trusene mine gnager borti den. Jeg forklarte dette til jordmor og spurte også hvordan den eventuelt kan taes bort. Men hun sier den mest sannsynlig går vekk etter fødsel pg at jeg ikke skulle bry meg om den. Jeg kunne eventuelt ta den bort etter fødsel. Også pga større infeksjonsfare hos gravide ville hun at Jeg skulle vente😑 Men det bøir jo litt vanskelig ettersom jeg blir sår av at den gnager mot trusekanten. Og jeg må jo innrømme at det tærer på sexlivet for min del samt at bikini vil bli sjenerende på ferien i sommer. Er enda fem mnd til jeg skal føde. Noen andre som har fjernet skintags under graviditeten? Anonymkode: 354ae...a41
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Dra bare til fastlegen å fjern den. Er tilnærmet ingen infeksjonsfare da man oftest knyter en tråd til den visner å dette av. Og det er enda 5 måneder til termin. Jeg plukket en av på overarmen ved å vri den av. Anonymkode: d5461...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå