Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjæresten og jeg befinner oss i et avstandsforhold, hvor vi ser hverandre ca annen hver uke (da i helgene). Dersom det var opp til meg, ville jeg helst at vi to skulle ha tilbringt hele helgen sammen. Gått på kino, ut å spist, snakke og kose oss. Men slik er det altså ikke. Hver gang jeg kommer på besøk til han, er vi ALLTID sammen med kameraten hans! Det virker nesten som om han kjeder seg når han er sammen med meg :(. Et eks: Var på kino, meg, han og kameraten hans. Klokka var 01.00 når kinoen sluttet, og da inviterte kjæresten min kameraten sin hjem til han! Følte jeg ble skikkelig sinna, ettersom jeg både var trøtt og hadde håpet på at vi kunne ha funnet på noe kos sammen.... Kvier meg for å snakke med kjæresten min. Synes kameraten hans er veldig hyggelig, og det kan lett framstås som om at jeg misliker ham. Han betyr såpass mye for kjæresten min og det ville vært dumt dersom jeg ødela noe....

Hva bør jeg gjøre? Føler det sliter på meg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du må si i fra. Kjæresten din vet ikke at det er slik du føler det. Han er ingen tankeleser. Prøv å fortelle han at du vil finne på noe bare du og han f.eks. lørdag og at dere kan treffe kompisen søndag kl. 1700.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Denne er enkel:

Du forteller typen din at den lille tiden dere har sammen ett par ganger imåneden er dyrebar, og at å fylle dem med ting man kan gjøre alle de andre dagene iløpet av en uke ikke gjør underverker for forholdet deres.

Jupp.

Gjest Anonymous
Skrevet
Du må si i fra. Kjæresten din vet ikke at det er slik du føler det. Han er ingen tankeleser. Prøv å fortelle han at du vil finne på noe bare du og han f.eks. lørdag og at dere kan treffe kompisen søndag kl. 1700.

hvorfor akkuratt klokken 17.00? :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var for å slippe å få denne kompisen på døra kl. 10 en søndag morgen når man egentlig vil ligge lenge i senga og kose seg med en lang frokost....

Mitt inntrykk er at man må gi klare og konsise meldinger til enkelte mannfolk, gjerne gjennom klokkeslett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...