AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Finnes det et gratisprogram som kan gjøre en lydfil over til tekst? Altså så jeg slipper å skrive av selv. Har prøvd å søke, men finner ingen. Noen hadde skrevet at det gikk gjennom youtube, men den vil ikke godta lydfilen selv når jeg har gjort den om til en videofil. Anonymkode: 944ec...67d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Tja, du kan jo prøve å bruke "speech to text" software, men hvor nøyaktig det blir, er en annen sak. Og de fleste av de som finnes, er jo ikke akkurat utviklet for norsk, om det er det du er ute etter. https://dictation.io/speech Anonymkode: 2b0f9...5df
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 34 minutter siden, AnonymBruker said: Noen hadde skrevet at det gikk gjennom youtube, men den vil ikke godta lydfilen selv når jeg har gjort den om til en videofil. Du må nok koble den til en video, men det spørs om ikke du snart har brukt så mye tid på dette at du like godt kunne skrevet den av selv. Anonymkode: 0af55...21f
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må nok koble den til en video, men det spørs om ikke du snart har brukt så mye tid på dette at du like godt kunne skrevet den av selv. Anonymkode: 0af55...21f Filene til sammen er på åtte timer og vil ta mange flere å skrive av, så er ikke i nærheten av å ha brukt like lang tid. Anonymkode: 944ec...67d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, du kan jo prøve å bruke "speech to text" software, men hvor nøyaktig det blir, er en annen sak. Og de fleste av de som finnes, er jo ikke akkurat utviklet for norsk, om det er det du er ute etter. https://dictation.io/speech Anonymkode: 2b0f9...5df Jeg tror jeg sjekka ut det også, men skal teste igjen, takk for tips 😊 Anonymkode: 944ec...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå