Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det et gratisprogram som kan gjøre en lydfil over til tekst? 

Altså så jeg slipper å skrive av selv. 

Har prøvd å søke, men finner ingen. 

Noen hadde skrevet at det gikk gjennom youtube, men den vil ikke godta lydfilen selv når jeg har gjort den om til en videofil. 

Anonymkode: 944ec...67d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, du kan jo prøve å bruke "speech to text" software, men hvor nøyaktig det blir, er en annen sak. Og de fleste av de som finnes, er jo ikke akkurat utviklet for norsk, om det er det du er ute etter. 

https://dictation.io/speech

Anonymkode: 2b0f9...5df

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen hadde skrevet at det gikk gjennom youtube, men den vil ikke godta lydfilen selv når jeg har gjort den om til en videofil.

Du må nok koble den til en video, men det spørs om ikke du snart har brukt så mye tid på dette at du like godt kunne skrevet den av selv.

Anonymkode: 0af55...21f

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må nok koble den til en video, men det spørs om ikke du snart har brukt så mye tid på dette at du like godt kunne skrevet den av selv.

Anonymkode: 0af55...21f

Filene til sammen er på åtte timer og vil ta mange flere å skrive av, så er ikke i nærheten av å ha brukt like lang tid. 

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, du kan jo prøve å bruke "speech to text" software, men hvor nøyaktig det blir, er en annen sak. Og de fleste av de som finnes, er jo ikke akkurat utviklet for norsk, om det er det du er ute etter. 

https://dictation.io/speech

Anonymkode: 2b0f9...5df

Jeg tror jeg sjekka ut det også, men skal teste igjen, takk for tips 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...