Nemmera Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Hei, er det noen som vet om det finnes bio-hundeposer som passer i Flexi vario beholdere? Tenker da på den beholderen man kan feste på under håndtaket på trinsebåndet Er tom for de posene som jeg kjøpte med beholderen, som var vanslig plast, og leter nå etter et litt mer miljøvennlig alternativ....
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Kjenner ikke til Flexi vario, men de har bioposer hos Clas Ohlson. Anonymkode: 91b07...851
Nemmera Skrevet 26. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner ikke til Flexi vario, men de har bioposer hos Clas Ohlson. Anonymkode: 91b07...851 Problemet er ikke å finne bioposer , men å finne bioposer som passer i den beholderen vi har som henger på trinsebåndet
Tabris Skrevet 26. april 2018 #4 Skrevet 26. april 2018 Disse passer i Flexi-beholdere. De kommer i to utgave (med og uten lavendellukt) og man får kjøpt dem i flere dyrebutikker.
Nemmera Skrevet 26. april 2018 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2018 53 minutter siden, Tabris skrev: Disse passer i Flexi-beholdere. De kommer i to utgave (med og uten lavendellukt) og man får kjøpt dem i flere dyrebutikker. I følge den dyrebutikken jeg spurte om disse i går så passer de ikke .... De var visst akkurat litt for store
Tabris Skrevet 26. april 2018 #6 Skrevet 26. april 2018 Å, ok. Jeg har hørt at de passer. Men har ikke prøvd selv, så skal ikke påstå det sikkert.
Nemmera Skrevet 27. april 2018 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2018 ok:) den nettbutikken jeg spurte sa ihvertfall at det ikk egikk men at de var på let etter noen som passet. Antar de ville sagt den passet om den gjorde det i å med de da mistet et salg:)
Grønn Frosk Skrevet 29. april 2018 #8 Skrevet 29. april 2018 Jeg ville sjekket bioposene på Europris. De er små, og kan kanskje passe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå