AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Nå skal vi flytte til min leilighet. Den er fult møblert og har det meste av det vi trenger. Til nå har vi bodd hos han (leid leilighet). Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne ifht. pakking osv? Det er litt rotete her, men jeg lurer på om det er best å bare kjøpe esker og pakke ned alt vi skal ha med videre og hive ting underveis som jeg kommer over som vi ikke skal ha med? Vil helst at det skal ta kortest mulig tid Jeg har fått litt "fritt" spillerom ifht. tingene vi skal ha med videre fra hans leilighet. Jeg har også fri noen dager på rad nå, så derfor skal jeg for det meste ta med av pakkingen. Praktiske tips tas i mot med stooor takk! Anonymkode: 063b7...e78
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Om det er mye pakker du i esker det som hører til i samme rom og skriver med tusj utenpå hva det er i og hvor det skal. Esker kan du få gratis på butikken, spør etter banankasser. Kast det du ikke skal ha med. Sparer deg for mye arbeid. Selg på finn det som er verdt noe. Anonymkode: e050a...f3b
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Banankasser er supert til pakking, og gratis! Kast og pakk nå og ikke omvendt, skriv på kassene hvor de skal, bod, kjøkken, soverom, stue, etc. Har du klær på hengere kan disse puttes i en klespose, da sparer du tid på å pakke ned klær og hengere, andre klær kan puttes i søppelsekker, dyner og puter kan også gå i disse, håndklær kan brukes til knuselige ting, unngå aviser etc., for da blir gjenstandene skitne av sverte og det må vaskes når det pakkes opp, så invester gjerne i en pakke silkepapir i tillegg, det kan også brukes om igjen flere gnager. På sånne kjøp og salg-sider på Facebook er det ofte folk som gir vekk banankasser om butikkene ikke har så mange. Malerier, store bilder kan pakkes inn i sengetøy om du ikke har bobleplast. Anonymkode: 1657f...abb
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 Pakk en bag til hver av dere med klær og toalettsaker dere trenger for 1-2 uker, så kan du pakke ned absolutt alt andre ting på bad og i klesskap. Lev på enkel mat og papp-tallerkener så får du pakka ned hele kjøkkenet, og sparer mye tid der. Pakk ellers ned rom for rom, det sparer deg for masse tid når du pakker opp igjen om alt til kjøkken er i en eske som kan bæres inn der, alt til badet en eske, osv... Anonymkode: c7f17...e90 1
Pikeliten Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 22 minutter siden, AnonymBruker said: Nå skal vi flytte til min leilighet. Den er fult møblert og har det meste av det vi trenger. Til nå har vi bodd hos han (leid leilighet). Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne ifht. pakking osv? Det er litt rotete her, men jeg lurer på om det er best å bare kjøpe esker og pakke ned alt vi skal ha med videre og hive ting underveis som jeg kommer over som vi ikke skal ha med? Vil helst at det skal ta kortest mulig tid Jeg har fått litt "fritt" spillerom ifht. tingene vi skal ha med videre fra hans leilighet. Jeg har også fri noen dager på rad nå, så derfor skal jeg for det meste ta med av pakkingen. Praktiske tips tas i mot med stooor takk! Anonymkode: 063b7...e78 Da bare pakker du ned alt rom for rom uten å tenke deg om. Bruk gjerne tips om å pakke inn glass osv i håndklær. Dersom du vil bruke litt mer tid, så vurderer du tingene nå før nedpakking og bare tar med videre det du/dere vil ta vare på. Vil anbefale denne metoden 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå