AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Kvinner blir jo det. Men menn har ikke følelser. Bryr de seg ikke? Eller blir de litt såret hvis et crush sier det? Hva hvis hans mor hadde sagt det? Eller en kompis? Anonymkode: 1d3cb...b96
FactsOverFeelings Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 I kompisgjengen er dette noe vi har sagt til hverandre siden vi lærte å snakke. Så lenge jeg liker mitt eget utseende, så kunne det ikke brydd meg mindre hva andre måtte mene.
Holar Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Hallo? Vi er mennesker vi også, med akkurat de samme følelsene. Men vi har lært oss å skjule det, for vi er mer sårbare hvis vi viser det. 4
Gjest making.a.mess Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 Er det ikke uansett dumt å kalle noen stygg?? Og et crush burde ikke kommentere utseende med mindre det er positivt.
frekvens Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 Så klart mange blir såret selv om dem ikke innrømmer det. 2
solmåneogstjerner Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 Går ut fra at de fleste ikke liker det. Hvorfor skulle man si noe slikt uansett? 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 1 minutt siden, FactsOverFeelings skrev: I kompisgjengen er dette noe vi har sagt til hverandre siden vi lærte å snakke. Så lenge jeg liker mitt eget utseende, så kunne det ikke brydd meg mindre hva andre måtte mene. Alle bryr seg om hva andre mener, men ikke på alle områder. Hadde ei dame du hadde likt ei stund fortalt deg at du var stygg, så hadde du ikke brydd deg? Særlig... Når ble menn følelsesløse? Det var nytt for meg. Anonymkode: b1cec...647 1
Gjest GiftMann38 Skrevet 25. april 2018 #8 Skrevet 25. april 2018 Jeg ble veldig såret da jeg var 13 og noen kalte meg stygg. I ettertid ser jeg at å være over 180 cm høy (med tilhørende for korte klær), ikke bry seg om hårfrisyre, samt litt kviser og tannregulering i over/under-munnen ikke var spesielt vakkert
FactsOverFeelings Skrevet 25. april 2018 #10 Skrevet 25. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Alle bryr seg om hva andre mener, men ikke på alle områder. Hadde ei dame du hadde likt ei stund fortalt deg at du var stygg, så hadde du ikke brydd deg? Særlig... Når ble menn følelsesløse? Det var nytt for meg. Anonymkode: b1cec...647 Hadde ikke tatt det til meg, det er helt og totalt frivillig. Dessuten er jeg mann, og man blir veldig raskt avstumpet følelsemessig av dating. Det er menn som "jakter" og dermed menn som får avslag, for hver du har blitt avvist, har en mann blitt avvist 10 ganger. Jeg har blitt kalt langt verre ting enn stygg av jenter jeg likte.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #11 Skrevet 25. april 2018 Menn kan da ikke bli såret. De er ikke skapt sånn. Anonymkode: 70653...df6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #12 Skrevet 25. april 2018 Kommer an på individet. Er ikke alle kvinner som blir såra av å bli kalt stygg heller. Anonymkode: 95f5b...035
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #14 Skrevet 25. april 2018 17 minutter siden, FactsOverFeelings skrev: Jeg har blitt kalt langt verre ting enn stygg av jenter jeg likte. Uff, hva var det da? Anonymkode: 8fba7...0c3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #15 Skrevet 25. april 2018 21 minutter siden, FactsOverFeelings skrev: Hadde ikke tatt det til meg, det er helt og totalt frivillig. Dessuten er jeg mann, og man blir veldig raskt avstumpet følelsemessig av dating. Det er menn som "jakter" og dermed menn som får avslag, for hver du har blitt avvist, har en mann blitt avvist 10 ganger. Jeg har blitt kalt langt verre ting enn stygg av jenter jeg likte. Nei, vi damer blir også avvist mange ganger og må jakte og anstrenge oss også. I hvert fall via nettet. Og vi må i tillegg passe oss for ikke å bli misbrukt som dere er så flinke til å gjøre med oss. Anonymkode: 61e79...aef
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #16 Skrevet 25. april 2018 Min mann brydde seg og ble såret. Jeg sa litt fleipete (men mente det jo) til datteren vår at hun er mye penere enn ham. (Jeg syns jo det i grunnen). Han ble ordentlig lei seg, og jeg angret, selvfølgelig behøver man ikke sammenligne slik. Man skal aldri si noe negativt om andres utseende. Anonymkode: 3e8b1...d79
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #17 Skrevet 25. april 2018 Neinei, de elsker det. De blir helt euforiske! Anonymkode: 3cde0...7d5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #18 Skrevet 25. april 2018 31 minutter siden, FactsOverFeelings skrev: Hadde ikke tatt det til meg, det er helt og totalt frivillig. Dessuten er jeg mann, og man blir veldig raskt avstumpet følelsemessig av dating. Det er menn som "jakter" og dermed menn som får avslag, for hver du har blitt avvist, har en mann blitt avvist 10 ganger. Jeg har blitt kalt langt verre ting enn stygg av jenter jeg likte. The hunt is better than the catch... Anonymkode: 8c040...a8a 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #19 Skrevet 25. april 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på individet. Er ikke alle kvinner som blir såra av å bli kalt stygg heller. Anonymkode: 95f5b...035 Jeg hadde ikke tatt det som et kompliment, men jeg fortrekker at folk gir meg kompliment for min personlighet enn utseende. Jeg er ikke så jævlig overfladisk. Anonymkode: 8c040...a8a
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #20 Skrevet 25. april 2018 Er forskjell på å kødde "å du er så stygg ass" og regelrett si at noen er stygg. Anonymkode: af0d6...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå