AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Jeg mistenker at jeg har blitt ghostet. Er det innafor å sende en siste melding for å få det "bekreftet"? Vi har forsåvidt en halvveisavtale, så jeg lurer på å sende en melding i kveld hvor jeg spør om det blir noe av avtalen. Tenker å formulere meg på en slik måte at det fremgår at jeg skjønner at han har ghostet meg, samtidig som jeg ønsker å komme med et lite "stikk" (for hallo, ha nå litt baller da) uten å fremstå som frekk og bitter. For det er jeg ikke. Synes bare det må gå an å være voksen nok til å si det som det er. Vi har datet én gang, har altså en halvveisavtale om ny date. Anonymkode: deb13...114
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 (endret) Bare send en melding du. Svarer han ikke er du blitt ghostet. Endret 25. april 2018 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 La ham være. Du har kjent han for kort til å begynne å sende bitre stikk. Anonymkode: a2907...99a 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 En date? Dere har hatt en date og du vil være bitter? Anonymkode: db93f...022 9
Surikatta Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 Hvis du liker ham, vær heller kul i meldingene eller ta en telefon og slå av en prat. Vær blid og snik inn tema om neste møte. Bitterhet og stikk akkurat nå blir helt feil. Og det etter bare en date? Da vet jeg ikke om du er klar for å date... 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 40 minutter siden, Surikatta skrev: Hvis du liker ham, vær heller kul i meldingene eller ta en telefon og slå av en prat. Vær blid og snik inn tema om neste møte. Bitterhet og stikk akkurat nå blir helt feil. Og det etter bare en date? Da vet jeg ikke om du er klar for å date... Ja, et "stikk" blir kanskje feil å si. Ønsker først og fremst å fortsatt være hyggelig, men samtidig vil jeg heller ikke gi inntrykk av at jeg er så dum og "uerfaren" at jeg ikke skjønner at jeg muligens er ghostet... Men jeg tjener kanskje mest på å "late som ingenting"? Jeg tenker jo egentlig at det er de som ghoster som har et problem med seg selv... Anonymkode: deb13...114
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, et "stikk" blir kanskje feil å si. Ønsker først og fremst å fortsatt være hyggelig, men samtidig vil jeg heller ikke gi inntrykk av at jeg er så dum og "uerfaren" at jeg ikke skjønner at jeg muligens er ghostet... Men jeg tjener kanskje mest på å "late som ingenting"? Jeg tenker jo egentlig at det er de som ghoster som har et problem med seg selv... Anonymkode: deb13...114 Har du lyst på en ny date, eller har du ikke? Hvis du har lyst, så later du som ingenting. Anonymkode: a2907...99a 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #8 Skrevet 25. april 2018 Syns det er passe teit å skrive sånn melding om at man skjønnerman har blitt ghostet, da får jo personen enda mer lyst til å ghoste deg. Send en normal melding og lat som ingen ting! Svarer han ikke, så har du blitt ghostet og kan slette nr hans. Anonymkode: fe266...97b 6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #9 Skrevet 25. april 2018 Man blir vel ikke ghostet etter bare èn date? Anonymkode: 3d8a9...014 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #10 Skrevet 25. april 2018 "Hei. Blir det noe av avtalen vår, eller har du ombestemt deg? Det har du jo lov til, men bare greit å vite ". Den kan du sende. Hører du ikke noe er han en feig og litt hensynsløs type. Da kan du bare være glad til. Anonymkode: 574b7...8f3 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #11 Skrevet 25. april 2018 Hvorfor tror du at du er blitt ghostet hvis du bare har truffet han én gang? Anonymkode: fb866...30c 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #12 Skrevet 25. april 2018 Dere har en halvveis avtale, men du tror du er blitt ghostet. Betyr det at du har sendt meldinger han ikke har svart på? I så fall skal du selvfølgelig ikke sende flere meldinger, men gå ut fra at avtalen deres ikke gjelder lenger. Gå videre. Anonymkode: 9c669...0c3 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #13 Skrevet 25. april 2018 Hadde avlyst avtalen først jeg da i en slik situasjon Anonymkode: d7b7e...f57 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #14 Skrevet 25. april 2018 Der begynner allerede manipulasjonsbehovet og hevntankene...og derfor blir de ghostet. Lukter lunta... Anonymkode: d383b...001 2
meeeg9 Skrevet 25. april 2018 #15 Skrevet 25. april 2018 Jeg skjønner at du blir irritert på ham, men å sende ham noe som helst melding synes jeg er unødvendig. Du kommer til å møte på slike situasjoner igjen, og det beste er vel å bare venne seg til tanken å ikke bry seg. Ha litt likegyldighet. For all del, det kan også hende at han ikke er feig, bare ikke gidder å date fordi han fikk inntrykk av at du vil noe seriøst...? (Nå vet ikke jeg hva dere planla at dere skulle gjøre på andre daten), men det kan være av den grunn også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå