AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Del Skrevet 25. april 2018 Hei. Jeg dater ei super fin latino jente. Hun er halvt Latina, men hun har vært mest rundt bena på moren sin, så jeg merker hun er litt annerledes enn meg. Hun har en søster og en bror som er helt latinoer, resten er halvt. Er det noe jeg burde være obs på? Hvordan er kulturen deres? Vet de er katolikker der, men er det noe annet jeg burde vite? (Annet enn at de kvinnene er veldig sjalue på sin mann) Anonymkode: a47fd...062 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Del Skrevet 25. april 2018 De er fryktelig dramatiske, men veldig passionate (i mangel på bedre ord på norsk) også! Alle latinas som jeg kjenner er noen høylytte dramaqueens som er skikkelig mammadalt. Men veldig herlige også! Anonymkode: 87baa...7e7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #3 Del Skrevet 25. april 2018 Moren er altså norsk? Da kan du forvente deg en typisk "kjedelig" norsk jente. Dersom moren er latina, kan du forvente deg en litt mer "feisty" jente, spesielt dersom hun oppvokst i latinamerika. Min erfaring er at de er mer "religiøse" enn oss, mer lidenskapelige og familieorienterte. Anonymkode: f1ca8...57e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #4 Del Skrevet 25. april 2018 Hvor er der? Har hun norsk statsborgerskap? Anonymkode: 614cd...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #5 Del Skrevet 25. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Moren er altså norsk? Da kan du forvente deg en typisk "kjedelig" norsk jente. Dersom moren er latina, kan du forvente deg en litt mer "feisty" jente, spesielt dersom hun oppvokst i latinamerika. Min erfaring er at de er mer "religiøse" enn oss, mer lidenskapelige og familieorienterte. Anonymkode: f1ca8...57e Moren er latin amerikansk, Anonymkode: a47fd...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #6 Del Skrevet 25. april 2018 Snakk med henne om kulturforskjellene, og bli kjent med henne så ser du om det er noe som ikke passer med deg og ditt liv. Anonymkode: ccd78...e2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #7 Del Skrevet 25. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Moren er latin amerikansk, Anonymkode: a47fd...062 Hvis jenta ikke har norsk statsborgerskap, kan hun være interessert i deg på grunn av muligheten for immigrasjon. Det er veldig vanlig at en nordmann blir veldig populær hos folk som egentlig er i en annen liga enn ham/henne selv, om de har et ønske om norsk statsborgerskap. Bare vær oppmerksom på det. Anonymkode: 614cd...7ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #8 Del Skrevet 25. april 2018 Det er utrolig dumt å spørre om sånt i et forum. Alle er ikke like uansett hvor de kommer fra. Bli nå kjent med jenta, og spør henne om det er noe du lurer på. Anonymkode: 5e9ba...437 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 25. april 2018 #9 Del Skrevet 25. april 2018 Høres deilig ut det, da. Tipper du bare lagde denne tråden for å skryte litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #10 Del Skrevet 25. april 2018 The pussy is brown G Anonymkode: 5b1a3...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #11 Del Skrevet 25. april 2018 Akkurat nå, Overrasket skrev: Høres deilig ut det, da. Tipper du bare lagde denne tråden for å skryte litt? Selvfølgelig er jeg stolt av å date en latina, men hvorfor skulle dette være en skrytetråd? Jeg må jo være sikker på at hun ikke blir en helvetes-å ha med å gjøre. Anonymkode: a47fd...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #12 Del Skrevet 25. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: The pussy is brown G Anonymkode: 5b1a3...a9f Hæ? Anonymkode: a47fd...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #13 Del Skrevet 25. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis jenta ikke har norsk statsborgerskap, kan hun være interessert i deg på grunn av muligheten for immigrasjon. Det er veldig vanlig at en nordmann blir veldig populær hos folk som egentlig er i en annen liga enn ham/henne selv, om de har et ønske om norsk statsborgerskap. Bare vær oppmerksom på det. Anonymkode: 614cd...7ae Hun har norsk statsborgerskap. Hun er bare halvt. Anonymkode: a47fd...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #14 Del Skrevet 25. april 2018 14 minutter siden, Overrasket skrev: Høres deilig ut det, da. Tipper du bare lagde denne tråden for å skryte litt? Ikke alle latinas som ser ut som Eva Longoria da. Mye feite blubber der også. Anonymkode: d88af...779 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 25. april 2018 #15 Del Skrevet 25. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig er jeg stolt av å date en latina, men hvorfor skulle dette være en skrytetråd? Jeg må jo være sikker på at hun ikke blir en helvetes-å ha med å gjøre. Anonymkode: a47fd...062 Vel, jeg har litt erfaring med sterke, følelsesladede og fyrige kvinner. Det noen av de trenger, er å føle seg hørt, sett og lyttet til. De trenger å få bekreftet at følelsene deres er reelle og saklige. Aldri bagateliser noe de sier med å spøke eller undergrave følelser. Ikke la de føle seg irrasjonelle, bare fordi de er følelsesterke. Ofte trenger de også faktisk bare en stor klem, masse nærhet og deretter en åpen og ærlig prat. Ikke styr unna en krangel, men vit hvilke krangler som er verdt å ta, og vit når og hvordan du skal presentere ditt syn på saken. Uansett ha du gjør, aldri snu ryggen til, aldri la de føle at du "straffer" dem ved overse eller ignorere dem, eller at du nekter dem kjærlighet. Du må alltid huske å vise at du vil og har til intensjon å vise dem kjærlighet, selv om dere er uenige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #16 Del Skrevet 25. april 2018 Jeg fikk de fleste av latino/latina stereotypene bekreftet da jeg var et halvt år i Chile ikke så mye hemninger ift å vise følelser både på godt og vondt. Anonymkode: 3ae33...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 25. april 2018 #17 Del Skrevet 25. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke alle latinas som ser ut som Eva Longoria da. Mye feite blubber der også. Anonymkode: d88af...779 Koselig kommentar, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #18 Del Skrevet 25. april 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig er jeg stolt av å date en latina, men hvorfor skulle dette være en skrytetråd? Jeg må jo være sikker på at hun ikke blir en helvetes-å ha med å gjøre. Anonymkode: a47fd...062 Hvordan kan du finne ut det på er forum? Anonymkode: 8f89e...e5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #19 Del Skrevet 25. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Hun har norsk statsborgerskap. Hun er bare halvt. Anonymkode: a47fd...062 Da slipper du å lure på om det er statsborgerskapet hun er ute etter, fint for deg. Trives dere sammen, er det vel bare å kjøre på. Anonymkode: 614cd...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 25. april 2018 #20 Del Skrevet 25. april 2018 Kultur avhenger av hvilket land man er fra. Det er som å skjære alle vestlige under én kam. Siden vi er spredt over så mange land, har vi alle forskjellige kulturer. Hvor er hun oppvokst? (PS; jeg tror at latino er hankjønn, mens latina er hokjønn) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå