AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Noen som vet hvordan miljøet er? Vi er et voksent par uten småbarn, men har barnebarn som vil være der av og til på ferier. Er det veldig sossete eller en salig blanding? Og blanding av hva? Har tenkt på Tønsberg og i den retningen, sentralt med lett tilgang til buss og tog til Oslo. Anonymkode: d68fa...95d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Vestskogen er på nøtterøy, ikke Tønsberg. Veldig koselig område, for folk i alle aldre Har ikke inntrykk av at det er så «sossete» der. Anonymkode: 02020...673 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 Vestskogen er veldig hyggelig, syns jeg. Som AB over sier, så er dette i Færder kommune(Nøtterøy og Tjøme er slått sammen), men det er veldig sentralt i forhold til Tønsberg. Dårlige naboer kan man få uansett hvor man flytter. Hvis dere liker området, og finner en bolig dere liker, så ville jeg ikke nølt med å flytte dit. Tønsberg/Færder har mange fine områder. Personlig liker jeg Vestskogen og Borgheim veldig godt, med nærhet til sjø og Tønsberg sentrum Anonymkode: ef4ad...8d2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå