Gå til innhold

Alltid kake på jobben

kaleidoskop

Anbefalte innlegg

On 25.4.2018 at 4:13 PM, AnonymBruker said:

Hvor ofte skjer det da? Det er vel neppe så veldig ofte? Hva med å slå sammen de som har hatt bursdag siste kvartal? Det gjør vi, fordi da blir også alle feiret selv om det er ferie for vedkommende. Et lite kakestykke hver tredje måned takler og liker vel de fleste?

Anonymkode: d12a5...26a

Det var lurt å slå sammen :)

Det er kake 4-8 ganger i mnd. Så minst en gang i uka. Det er alltid noe som skal spises kake for 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 25.4.2018 at 6:51 PM, *melis* said:

Er også litt lei av det evige kakemaset, men nå som jeg har bikket 30 har jeg bestemt meg for at jeg er voksen og at ingen skal få tvinge meg til å spise kake. 

Dersom noen har baket kake spesielt for meg tar jeg selvsagt et stykke for å være høflig, men på jobb har jeg null dårlig samvittighet for å avstå. 

Det er så klart ingen problem å stå over eller ta ei lita flis. Men jeg er litt lei av at det alltid er spising når noe skal feires. 

Vi prøver å kose oss med andre ting en mat hjemme også. Vi har f. Eks sluttet med godteri når vi spiller brettspill. Det skal være nok hygge i seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du ikke bare si nei? Jeg har ennå ikke spist kakene som blir satt frem hos oss, folk bryr seg ikke så mye du tror. Etter at jeg sa nei er det også flere andre som har fulgt etter. 

Anonymkode: e5e89...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...