AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Han kom hit igår og vi skulle prate sammen.. Hatt mindre kontakt i det siste og han vet hva jeg tenker. Nå har jeg bestemt meg for ikke å treffe han mer. Grunnen er fordi det er rot mellom han og eksen (og de har felles barn, deler bolig delvis og han har ingen planer om å flytte ut fortløpende). Så ringte eksen og skjelte han ut i tlf. Fikk ikke pratet med han da han gikk hjem. Er vel ikke vits i å invitere han hit for å "slå opp", eller hva synes dere? Datet i 3-4 mnd. Anonymkode: 4467a...2eb
Wonders Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 (endret) Nei, det er ikke innafor egentlig. BLir så rart etter så "lang" tid sammen. Ryddig er alltid best. Bli helt ferdig. Endret 25. april 2018 av Wonders 1
FactsOverFeelings Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Hvorfor skulle ikke det være innafor? Du gir jo beskjed.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 Han vet hva du tenker, dere pratet sammen i går. Han gikk mens han snakket i tlf med eksen. Jeg syns ikke det er noe poeng å møte han mere, hverken for å prate eller slå opp . Tar han kontakt så bare si at du ikke orker det styret hans og å bli nedprioritert for eksen hele tida og at du har signalisert det godt tidligere så du skjønner ikke hvorfor han tar kontakt. Anonymkode: 30e22...2a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå