Gå til innhold

Innafor svar?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har chattet veldig mye med en fyr, og vi har møttes 4 ganger nå. Den siste uken etter 3 møte har han vært veldig stille. Han svarer, men det er ikke på langt nær samme aktivitet som før. Jeg begynte å tenke litt hva har jeg gjort galt.

De andre gangene vi har møttes har han vært veldig på, men i går var han ikke det. Så at han var veldig sliten så legger egentlig ikke noe i det.  Spurte han rett ut på melding i sta om hvorfor han har vært så stille.  Prøvde å skrive det på en hyggelig måte.

Fikk til svar at han hadde egentlig ikke noe bra svar på det, men at med full jobb, oppfølging av 2 barn på skole/fritidsaktiviteter hadde han ikke hatt så mye tid. Det hadde ikke noe med meg og gjøre.

Jeg tenkte at det er helt forståelig, og har full forståelse for at han har hatt(har) mye å gjøre.

Helt til en venn av meg bare begynte å le og si tror du på det?

Nå har denne vennen min et helt annet syn på livet en meg, og har en helt annen moral også. Ikke har han barn, eller noen forståelse for andre enn seg selv. Han vennen min er i bad guy kategorien, mens han jeg har møtt er snill barnefar med veldig bra verdier og syn på ting.

Uansett er det så lett å "så" dårlige tanker nå i eksamensperioden..

Anonymkode: 85f4f...aba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Følg magefølelsen. Ikke alle er et egoistisk rasshøl, men det gjelder å ikke være naiv også. Oppfør deg som vanlig, avvent og se om interessen hans dabber av ytterligere. Du vil merke om det vedvarer eller ikke

Anonymkode: 90c35...5b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følg magefølelsen. Ikke alle er et egoistisk rasshøl, men det gjelder å ikke være naiv også. Oppfør deg som vanlig, avvent og se om interessen hans dabber av ytterligere. Du vil merke om det vedvarer eller ikke

Anonymkode: 90c35...5b2

Takk for svar. Da jeg leste meldingen fikk jeg en godt magefølelse og tror på han. Får inntrykk av at han er bare snill og god, men allikevel ikke lar seg pelle på nesa. 

Det var bare kommentaren til vennen min som fikk meg til å tvile. Ikke er han vennen min norsk heller, og vet at gutter fra østeuropa er helt annerledes mot jenter enn norske gutter. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke er han vennen min norsk heller, og vet at gutter fra østeuropa er helt annerledes mot jenter enn norske gutter. 

Ts

Fordommer much? Er halvt øst europeer (har ikke lyst til å si hvilket land) og jeg har ikke sett noe forskjell mellom norske gutter og gutter fra Øst Europa. Så det at gutter fra Øst Europa er helt annerledes mot jenter enn norske gutter bare piss. Det finnes mange norske dritsekker.

Anonymkode: 095a8...105

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordommer much? Er halvt øst europeer (har ikke lyst til å si hvilket land) og jeg har ikke sett noe forskjell mellom norske gutter og gutter fra Øst Europa. Så det at gutter fra Øst Europa er helt annerledes mot jenter enn norske gutter bare piss. Det finnes mange norske dritsekker.

Anonymkode: 095a8...105

Nei faktisk ikke, liker de bedre enn norske. Men jeg syntes det er stor forskjell på de uten at det trenger å være negativt ment.

Har jobbet kjempe mye med både øst europeiske og norske menn så jeg syntes det er som sagt kjempe forskjell.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er 1 gang han ikke har vært på, så ja da kan det være han er sliten og har mye å gjøre og er litt fjern.
Men om det er sånn hver gang du kontakter han så er det bare noe han sier for å ikke såre deg å være ærlig å si sorry jeg liker deg ikke godt nok og møter noen andre.

Anonymkode: 4cf8b...d34

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er 1 gang han ikke har vært på, så ja da kan det være han er sliten og har mye å gjøre og er litt fjern.
Men om det er sånn hver gang du kontakter han så er det bare noe han sier for å ikke såre deg å være ærlig å si sorry jeg liker deg ikke godt nok og møter noen andre.

Anonymkode: 4cf8b...d34

Ja, det er første gang han ikke har vært på da vi har møttes. Så veldig tydelig at han var sliten.

Han har vært veldig stille på meldinger ca en uke. Han svare og sender god morgen og slik, men ikke så ekstremt mye skriving som før. Vi har hatt kontakt hver dag mellom møtene da.

Uansett er han  alene med barna så han har jo endel å stri med.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Er "bad guyen" en pulevenn som ikke vil miste privilegier kanskje?

Anonymkode: 98ee3...c57

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er "bad guyen" en pulevenn som ikke vil miste privilegier kanskje?

Anonymkode: 98ee3...c57

Han var, men jeg orker ikke mer. Fordi han bare sier stygge ting. Prøver å sluse han ut som venn også.

Han sa feks første gangen jeg skulle møte han jeg dater. Har han sett hvordan du ser ut? Da mener han at jeg er for stygg for alle. Han har flere ganger sagt at jeg bare kan drite i å få meg kjæreste pga utseendet.( jeg har vært i forhold hele livet, bare nå jeg sliter med å finne noen pga at jeg er alenemor og ikke har allverdens tid)

det siste der vet daten om, og han bare ristet på hodet og så rimelig oppgitt ut.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var, men jeg orker ikke mer. Fordi han bare sier stygge ting. Prøver å sluse han ut som venn også.

Han sa feks første gangen jeg skulle møte han jeg dater. Har han sett hvordan du ser ut? Da mener han at jeg er for stygg for alle. Han har flere ganger sagt at jeg bare kan drite i å få meg kjæreste pga utseendet.( jeg har vært i forhold hele livet, bare nå jeg sliter med å finne noen pga at jeg er alenemor og ikke har allverdens tid)

det siste der vet daten om, og han bare ristet på hodet og så rimelig oppgitt ut.

Ts

Jeg tenker at du må ha store problemer med å sette grenser for deg selv når du har beholdt kontakten med en slik drittsekk. Det normale ville vært å be fyren reise til helvete og aldri vise seg mer.

Anonymkode: 70b3d...bfa

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at du må ha store problemer med å sette grenser for deg selv når du har beholdt kontakten med en slik drittsekk. Det normale ville vært å be fyren reise til helvete og aldri vise seg mer.

Anonymkode: 70b3d...bfa

Altså han har fått så øra flagra etter den kommentaren! Han får ikke vise seg hos meg mer, men han er på jobb så litt vanskelig å unngå han.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...