AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Heisann! Jeg har brukt estee lauder doubble-wear make up foundation i flere år, og er kjempe fornøyd. Vil egentlig ikke bytte ut denne, men den blir litt dyr når jeg må kjøpe den hver 1-2 mnd. Er det noen som har brukt denne foundation, som kan anbefale en foundation som er lik? Med tanke på dekkevne og varighet utover dagen, og ikke ødelegger huden totalt. I en litt mindre stiv pris Anonymkode: 6a4e7...f5d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Sier at Etude house double lasting foundation er "lik". Jeg har ikke brukt estee lauder sin, men lest i mange reviews at disse sammenlignes og at etude house er billigversjonen (sitter like godt osv). Anonymkode: 8755c...f61
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 På 25.4.2018 den 16.53, AnonymBruker skrev: Sier at Etude house double lasting foundation er "lik". Jeg har ikke brukt estee lauder sin, men lest i mange reviews at disse sammenlignes og at etude house er billigversjonen (sitter like godt osv). Anonymkode: 8755c...f61 Okei da tester jeg nok ut den når min er tom hvert øyeblikk. Vet du om noen kosmetikkbutikker i Norge selger denne? Anonymkode: 6a4e7...f5d
Djungelvrål Skrevet 26. april 2018 #4 Skrevet 26. april 2018 På 25.4.2018 den 12.33, AnonymBruker skrev: Heisann! Jeg har brukt estee lauder doubble-wear make up foundation i flere år, og er kjempe fornøyd. Vil egentlig ikke bytte ut denne, men den blir litt dyr når jeg må kjøpe den hver 1-2 mnd. Er det noen som har brukt denne foundation, som kan anbefale en foundation som er lik? Med tanke på dekkevne og varighet utover dagen, og ikke ødelegger huden totalt. I en litt mindre stiv pris Anonymkode: 6a4e7...f5d Milani conceal and perfect. Veldig like bare at Milani sin ikke er så synlig og kakete på huden som Estee sin. https://eleven.no/milani-conceal-perfect-liquid-foundation
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #5 Skrevet 27. april 2018 På 25.4.2018 den 12.33, AnonymBruker skrev: Heisann! Jeg har brukt estee lauder doubble-wear make up foundation i flere år, og er kjempe fornøyd. Vil egentlig ikke bytte ut denne, men den blir litt dyr når jeg må kjøpe den hver 1-2 mnd. Er det noen som har brukt denne foundation, som kan anbefale en foundation som er lik? Med tanke på dekkevne og varighet utover dagen, og ikke ødelegger huden totalt. I en litt mindre stiv pris Anonymkode: 6a4e7...f5d Jeg bruker samme foundation. Bruker sminke hver dag og den varer da i 7-8 måneder for meg... Anonymkode: d4fc9...c2d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå