Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! :) Jeg har brukt estee lauder doubble-wear make up foundation i flere år, og er kjempe fornøyd. Vil egentlig ikke bytte ut denne, men den blir litt dyr når jeg må kjøpe den hver 1-2 mnd. Er det noen som har brukt denne foundation, som kan anbefale en foundation som er lik? Med tanke på dekkevne og varighet utover dagen, og ikke ødelegger huden totalt. I en litt mindre stiv pris :) 

Anonymkode: 6a4e7...f5d

AnonymBruker
Skrevet

Sier at Etude house double lasting foundation er "lik". Jeg har ikke brukt estee lauder sin, men lest i mange reviews at disse sammenlignes og at etude house er billigversjonen (sitter like godt osv).

Anonymkode: 8755c...f61

AnonymBruker
Skrevet
På 25.4.2018 den 16.53, AnonymBruker skrev:

Sier at Etude house double lasting foundation er "lik". Jeg har ikke brukt estee lauder sin, men lest i mange reviews at disse sammenlignes og at etude house er billigversjonen (sitter like godt osv).

Anonymkode: 8755c...f61

Okei :) da tester jeg nok ut den når min er tom hvert øyeblikk. Vet du om noen kosmetikkbutikker i Norge selger denne?

Skrevet
På 25.4.2018 den 12.33, AnonymBruker skrev:

Heisann! :) Jeg har brukt estee lauder doubble-wear make up foundation i flere år, og er kjempe fornøyd. Vil egentlig ikke bytte ut denne, men den blir litt dyr når jeg må kjøpe den hver 1-2 mnd. Er det noen som har brukt denne foundation, som kan anbefale en foundation som er lik? Med tanke på dekkevne og varighet utover dagen, og ikke ødelegger huden totalt. I en litt mindre stiv pris :) 

Milani conceal and perfect.  Veldig like bare at Milani sin ikke er så synlig og kakete på huden som Estee sin.  

https://eleven.no/milani-conceal-perfect-liquid-foundation

AnonymBruker
Skrevet
På 25.4.2018 den 12.33, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker samme foundation. Bruker sminke hver dag og den varer da i 7-8 måneder for meg... 

Anonymkode: d4fc9...c2d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...