Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en mann som spiller data og ser tv-serier hele dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg er en mann i midten av 20 årene som er ufør. Siden jeg er ufør så bruker jeg dagene mine på spilling, tv-serier og internett. Er det noen kvinner her som kunne vært sammen med meg? 

Jeg lever fint med at du har samme hobbyer som meg. :)

Anonymkode: ada41...9da

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Springfjær
Skrevet

Nei. Jeg trenger en mann som har flere ønsker i hverdagen en å sitte å stirre i en skjerm. 

AnonymBruker
Skrevet

Hele dagen? Nei. 

Forventer jo at han har litt tid til meg også, og at vi kan gjøre ting sammen. At han gamer og er glad i tv-serier er ikke meg i mot, men alt med måte. 

Anonymkode: a4ace...243

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hele dagen? Nei. 

Forventer jo at han har litt tid til meg også, og at vi kan gjøre ting sammen. At han gamer og er glad i tv-serier er ikke meg i mot, men alt med måte. 

Anonymkode: a4ace...243

Er arbeidsløs så har selvsagt tid til deg også. :)

TS

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

Den forrige samboeren min var gamer og det ødela forholdet. Jeg skal aldri mer være sammen med en gamer. (E rmann selv men svarer her litt på generelt grunnlag).

Skrevet

Min mann er også glad i å spille videospill og se på serier. :) Hadde han blitt ufør, hadde jeg likevel forventet at han brukte tid på å utvikle seg på andre områder. Hvis man i tillegg kan vise til at man ellers er oppegående(tar del i husarbeid, aktiviteter, være sosial) ser jeg ikke noe problem! :)

Noen eksempler:

- Studere for å kunne få en annen jobb (dette er jo vel og merke ikke mulig for alle).

- Lært seg et nytt språk.

- Øvd på å lage mat.

- Lært seg å male eller spille et instrument. 

Å være syk er lov, men man kan ikke stoppe opp etter min mening! :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du ufør da?

Anonymkode: 89be7...2d3

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg er en mann i midten av 20 årene som er ufør. Siden jeg er ufør så bruker jeg dagene mine på spilling, tv-serier og internett. Er det noen kvinner her som kunne vært sammen med meg? 

Nei, beklager... 

Anonymkode: d007e...a86

AnonymBruker
Skrevet

Nei, skikkelig turn off 

Anonymkode: 8d7f3...9a9

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg gjør det samme og er i samme situasjon selv så, hehe. 

Anonymkode: 8c98b...e49

Skrevet

Ville vært en dealbreaker for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han var slank. Gjør deg selv en tjeneste og bruk 10 min på styrketrening (situps, , knebøy, pushups eller kjøp manualer og løft). Det er ikke mye som skal til for at du blir litt mer formet og det hjelper mye. Man assosierer deg ikke like mye med en blek, syk gamer om du har litt muskler

Anonymkode: 719d5...d6b

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er du ufør da?

Anonymkode: 89be7...2d3

Diverse grunner. Har flere psykiske diagnoser. 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg gjør det samme og er i samme situasjon selv så, hehe. 

Anonymkode: 8c98b...e49

Er du mann eller kvinne og har du kjæreste?

Så lenge han var slank. Gjør deg selv en tjeneste og bruk 10 min på styrketrening (situps, , knebøy, pushups eller kjøp manualer og løft). Det er ikke mye som skal til for at du blir litt mer formet og det hjelper mye. Man assosierer deg ikke like mye med en blek, syk gamer om du har litt muskler

Takk, planen er å bli slank. :)  Er du selv arbeidsløs og gamer?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Takk, planen er å bli slank. :)  Er du selv arbeidsløs og gamer?

TS

Ja

Gjest making.a.mess
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Nei. Jeg har gått mange år på aap, men ser ikke tv før etter 17. Det blir for innholdsløst å vie hele livet til tv. Missforstå feil: jeg liker tv svært godt, men dagen må inneholde mer enn det. Jeg tenker det er viktig for den psykiske helsen å leve et så normalt liv som mulig med de forutsetningene man har. Det er også viktig å unngå å komme på siden av samfunnet så du mister felles interesser med andre mennesker. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Duxelle said:

Min mann er også glad i å spille videospill og se på serier. :) Hadde han blitt ufør, hadde jeg likevel forventet at han brukte tid på å utvikle seg på andre områder. Hvis man i tillegg kan vise til at man ellers er oppegående(tar del i husarbeid, aktiviteter, være sosial) ser jeg ikke noe problem! :)

Noen eksempler:

- Studere for å kunne få en annen jobb (dette er jo vel og merke ikke mulig for alle).

- Lært seg et nytt språk.

- Øvd på å lage mat.

- Lært seg å male eller spille et instrument. 

Å være syk er lov, men man kan ikke stoppe opp etter min mening! :) 

Takk for svar. :)

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja

Fint å lese at det også er kvinner som er gamere. :)

TS

Gjest making.a.mess
Skrevet
1 minutt siden, Mrs.Purdey skrev:

Nei. Jeg har gått mange år på aap, men ser ikke tv før etter 17. Det blir for innholdsløst å vie hele livet til tv. Missforstå feil: jeg liker tv svært godt, men dagen må inneholde mer enn det. Jeg tenker det er viktig for den psykiske helsen å leve et så normalt liv som mulig med de forutsetningene man har. Det er også viktig å unngå å komme på siden av samfunnet så du mister felles interesser med andre mennesker. 

Mener at det er en definitiv dealbreaker. Det ble så mange nei og ja nedover tråden at det gikk litt i surr for meg. 

Skrevet

Nei, men jeg hadde absolutt sett at vedkommende gjorde noe produktivt ila dagen. 
Fysisk aktivtitet, gåturer, frisk luft 

Skrevet

Tjah hadde gått greit for meg;) jeg og ungene mine er et gamer team i Overwatch og World of Warcraft

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...