Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Såå min mann har vært utro, og dama er blitt gravid, sier hun. Selv om situasjonen er vanskelig så velger jeg å prøve å få dette til å fungere( ønsker ingen kommentar på det). Hun sier hun skal ta abort, men ombestemmer seg for å hevne seg/ ødelegge forholdet vårt enda mer virker det som. Hun kommer med stygge kommentarer om hvordan jeg både ser ut og er, og jeg føler det har kommet til et punkt hvor jeg syns det blir mobbing/trakassering. Jeg har selv holdt en grei tone til henne i forhold til omstendighetene, mens hun rakka ned på meg med en gang. Og dette har pågått i snart en mnd. 

Er dette noe som kan anmeldes? Og om det anmeldes, blir den da henlagt? Kommer hun til å ha det skrevet på seg, selv om den blir henlagt?  Syns at hun har vært så stygg mot meg, som et helt uskyldig i denne saken. 

Anonymkode: e5a4e...08b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Av prinsipp syntes jeg du bør anmelde, og spare på meldinger og bevisene du har. Det er mulig saken blir henlagt men det er også godt mulig hun må i fengsel noen uker eller måneder. Det vil registreres på henne at hun er anmeldt for trakassering.

Anonymkode: 5fb7f...943

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du bør anmelde trakasseringen. Dette for å markere at det ikke er grei oppførsel. 

Anonymkode: bde02...65e

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du bør anmelde trakasseringen. Dette for å markere at det ikke er grei oppførsel. 

Anonymkode: bde02...65e

Enig. :) 

Gjest chisandra
Skrevet

Hvis du har det skriftlig, så ville jeg anmeldt ja. Selv om det blir henlagt, så blir det registrert.

Gjest making.a.mess
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Såå min mann har vært utro, og dama er blitt gravid, sier hun. Selv om situasjonen er vanskelig så velger jeg å prøve å få dette til å fungere( ønsker ingen kommentar på det). Hun sier hun skal ta abort, men ombestemmer seg for å hevne seg/ ødelegge forholdet vårt enda mer virker det som. Hun kommer med stygge kommentarer om hvordan jeg både ser ut og er, og jeg føler det har kommet til et punkt hvor jeg syns det blir mobbing/trakassering. Jeg har selv holdt en grei tone til henne i forhold til omstendighetene, mens hun rakka ned på meg med en gang. Og dette har pågått i snart en mnd. 

Er dette noe som kan anmeldes? Og om det anmeldes, blir den da henlagt? Kommer hun til å ha det skrevet på seg, selv om den blir henlagt?  Syns at hun har vært så stygg mot meg, som et helt uskyldig i denne saken. 

Nei vet du hva. Politiet kaster ikke bort tiden på sånt tull. Med mindre hun står på døra di og nekter å gå, fotfølger deg når du er ute eller ringer flere ganger om dagen så bør du la være. 

Hun er forståelig nok fortvilet. Tenk heller på hvorfor hun har en konflikt med deg når det egentlig er du som har en konflikt med henne. Mannen din har nok foret henne på « det skal bli oss to løgner». 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan anmelde hva du vil. Men hva politiet tar seriøst og bruker tid på er en annen sak. 

Anmelder du forholdene over så vil du ikke bare få saken til å eskalere, dumme deg loddrett ut og bli vurdert om du har feilsendt henvendelsen din. 

Legg ballen død.

Anonymkode: 7af22...d90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken lovparagraf mener du dekker det du blir utsatt for? Drittslenging er lovlig. Alvorlige trusler er ikke lovlig.

Når folk bruker ordet "trakassering" har de som oftest ikke noe å fare med.

Anonymkode: f3179...dc2

• Liker 1
Gjest making.a.mess
Skrevet

Uansett er det noe som ikke stemmer. Din mann har et forhold på si og hun blir gravid. Hvorfor skal hun bli sint på deg? Noe må ha foregått her. Og hvor står mannen oppi alt dette? Det er i så fall han som skulle ha taklet hennes frustrasjon. Glem dama. Det er mannen som er skurken. 

Skrevet

Du kan blokkere henne så du ikke ser hva hun mener om deg, sant?

Og hun står ikke i noe maktforhold overfor deg.

Da håper jeg i hvert fall at du ikke har noe du skulle ha sagt juridisk.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Uansett er det noe som ikke stemmer. Din mann har et forhold på si og hun blir gravid. Hvorfor skal hun bli sint på deg? Noe må ha foregått her. Og hvor står mannen oppi alt dette? Det er i så fall han som skulle ha taklet hennes frustrasjon. Glem dama. Det er mannen som er skurken. 

Ts her.

Han har hatt et forhold på si ja, men han har avsluttet det og er selv innstilt på at det skal fortsette å være oss. Det hele begynte når han sa til henne at han ikke ville ha henne, men meg. Mannen har ikke lyst å ha noe med henne eller barnet å gjøre. Jeg er klar over at mannen er den største skurken her.

AnonymBruker
Skrevet

Dette kommer du ingen vei med. Det er ikke ting som hører hjemme hos påtalemyndighetene, men ting man fint klarer å ordne opp i selv.

Hun har vel følelser for din mann da, har blitt valgt bort og er gravid og hormonell. Din mann kan f.eks be elskerinnen sin tøyle snakketøyet av respekt for deg. Det er ikke som om han har overanstrengt seg for å vise deg respekt i sine handlinger her. 

Anonymkode: 25d7b...03e

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Jeg spør kun fordi jeg ikke vet noe om dette, er også i en sårbar situasjon og ikke helt vet hvordan jeg skal ta alt.  Jeg vet ikke hvor grensen går, og derfor spør jeg. Jeg ønsker ikke at ting skal bli verre, samtidig som at det ikke nytter å snakke med henne om hva som er greit og ikke.

Gjest making.a.mess
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Jeg spør kun fordi jeg ikke vet noe om dette, er også i en sårbar situasjon og ikke helt vet hvordan jeg skal ta alt.  Jeg vet ikke hvor grensen går, og derfor spør jeg. Jeg ønsker ikke at ting skal bli verre, samtidig som at det ikke nytter å snakke med henne om hva som er greit og ikke.

Hun ble sint når han sa han ville ha deg, og ikke henne. Det betyr at hun før dette har trodd han ønsket henne og at det kunne bli dem. Så ble hun gravid. Det er faktisk litt synd på henne. Hun er nok sint, sveket, frustert og hormonell. Det beste både du og din mann kan gjøre er å la henne rase fra seg. Hun tar bedre avgjørelser ang å beholde eller ikke om dere gjør dere mest mulig utilgjengelige og ignorerer henne.  Viser dere noen form for reaksjon vil det bare bli bensin på bålet og mer sannsynlig at hun beholder fordi det er en bitteliten gnist om at han kan ombestemme seg og komme tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei vet du hva.. Selv om hun kanskje ikke visste at han var sammen med deg når de to var sammen så skal hun uansett ikke være stygg mot deg. Det er han hun skal være stygg mot. 

Synes skikkelig synd på deg som har havnet opp i alt dette. Jeg håper virkelig at hun bare bløffer og dere slipper å ha henne i livet deres. 

Stor klem til deg som ønsker å ordne opp i dette. Det kommer til å ta tid og mye energi :hug:

Anonymkode: 4d0bd...949

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Han har hatt et forhold på si ja, men han har avsluttet det og er selv innstilt på at det skal fortsette å være oss. Det hele begynte når han sa til henne at han ikke ville ha henne, men meg. Mannen har ikke lyst å ha noe med henne eller barnet å gjøre. Jeg er klar over at mannen er den største skurken her.

Hvor gammel er du, ts? Og hvor gammel fremstår du som i denne tråden her, tror du? 

Ta et realt slagsmål i sandkassa alle tre og bli ferdig med barnslighetene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ignorer henne helt ts. Hun er såret og enhver reaksjon vil hun ta som ett lite håp om at mannen ender hos henne. Så blokker henne over alt. 

Anonymkode: e970e...0b5

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du, ts? Og hvor gammel fremstår du som i denne tråden her, tror du? 

Ta et realt slagsmål i sandkassa alle tre og bli ferdig med barnslighetene.

Ts her.

Hvor gammel jeg er er ikke relevant til saken jeg spør om. Og om det er noen som skal bli ferdig med barnsliheter er det hun, da jeg ikke har svart på noe av det hun har skrevet. Men situasjonen er frustrerende for meg også. 

Ja jeg er kanskje dum som ønsker at ting skal bli bra igjen, men dum kan man være i alle aldre.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei vet du hva.. Selv om hun kanskje ikke visste at han var sammen med deg når de to var sammen så skal hun uansett ikke være stygg mot deg. Det er han hun skal være stygg mot. 

Synes skikkelig synd på deg som har havnet opp i alt dette. Jeg håper virkelig at hun bare bløffer og dere slipper å ha henne i livet deres. 

Stor klem til deg som ønsker å ordne opp i dette. Det kommer til å ta tid og mye energi :hug:

Anonymkode: 4d0bd...949

Ts her

Greia er at hun viste vi var sammen og at vi hadde det vanskelig.. 

Håper også det, men vi får bare se hvordan ting blir

❤❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...