AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Vi har sendt hverandre snaps daglig i 4 måneder. Ila de 2 første månedene tok han hele initiativet rundt det å møtes fem ganger ganger samt teksting og ringing mellom datene. Nå er vi i april og vi har ikke møttes på 2 måneder. Og da blir det automatisk mindre ringing og teksting. Men fortsatt snaps daglig. Uansett har ikke den ordentlige toveiskommunikasjonen vært på lenge. Likevel har han for fire uker siden kjøpt en gave til meg tilbake fra hans reise fra utlandet; en parfyme som jeg liker. Verdien er til 700kr og det er omtenksomt og mye i forhold til at vi fortsatt kun er i "bli kjent-fasen". Vi har altså enda møttes etter turene og han sender meg kun masseproduserte snaps som alle andre får også.. gaven ligger da hjemme hos han... Er det noe håp om at han tar ordentlig kontakt igjen? Har gaven noe som helst betydning i det hele tatt for om han er interessert? Anonymkode: b8b24...e51
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 EDIT: Enda *ikke* Anonymkode: b8b24...e51
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Tar du selv noe ordentlig kontakt da? Ringt han og spurt om dere ikke skal møtes en konkret dag? Hvis ja, så faser han deg nok ut og er ikke så interessert. Når dere ikke har datet ordentlig på to måneder kan jeg ikke se for meg at han er veldig interessert, eller at gaven han ga deg for 4 uker siden er noe han ga deg fordi han ville bli sammen med deg. Det var nok bare en hyggelig gest fordi han tenkte på deg når han var ute å reiste og ville gi deg den siden han hadde kjøpt den. Og kanskje som et slags plaster på såret siden han "dumpa" deg. Anonymkode: ba0dc...c8f
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 Om du hadde fått overrukket gaven så hadde den hatt betydning. Nå har du jo ikke fått den enda, og dere treffes ikke. Syns han viser altfor liten interesse til å være veldig interesert. Anonymkode: 5804b...39e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du hadde fått overrukket gaven så hadde den hatt betydning. Nå har du jo ikke fått den enda, og dere treffes ikke. Syns han viser altfor liten interesse til å være veldig interesert. Anonymkode: 5804b...39e Åja har hun ikke engang fått gaven.... Nei da liker han deg ikke lenger ts!.... Anonymkode: ba0dc...c8f
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 det henger ikke sammen da. hvorfor skal han ikke gjøre det han kan ikke bare eventuelt gå rundt og anta ting om meg at jeg har funnet en annen eller liknende uten å faktisk spørre meg.. og nei det var vel jeg som "dumpa" han fordi jeg valgte med dette å fjerne han fra snapchat for 10 DAGER SIDEN. For å se om han reagerer. Men fortsatt fått NULL reaksjon. Jeg har jo prøvd å ta ordentlig kontakt imellom de masseproduserte snapsene og da jeg kalkulerte frem og så hvor lenge siden det var for alt egentlig så ville jeg ta valget å slette han fra snap. Har ikke ork til å åpne de når jeg føler de ikke er personlige.. Vi har jo til og med konfrontert hverandre to ganger ila den siste tiden hvorvidt vi er seriøse osv.. og begge ønsker jo det samme.. så jeg skjønner ikke helt greia. Anonymkode: b8b24...e51
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: det henger ikke sammen da. hvorfor skal han ikke gjøre det han kan ikke bare eventuelt gå rundt og anta ting om meg at jeg har funnet en annen eller liknende uten å faktisk spørre meg.. og nei det var vel jeg som "dumpa" han fordi jeg valgte med dette å fjerne han fra snapchat for 10 DAGER SIDEN. For å se om han reagerer. Men fortsatt fått NULL reaksjon. Jeg har jo prøvd å ta ordentlig kontakt imellom de masseproduserte snapsene og da jeg kalkulerte frem og så hvor lenge siden det var for alt egentlig så ville jeg ta valget å slette han fra snap. Har ikke ork til å åpne de når jeg føler de ikke er personlige.. Vi har jo til og med konfrontert hverandre to ganger ila den siste tiden hvorvidt vi er seriøse osv.. og begge ønsker jo det samme.. så jeg skjønner ikke helt greia. Anonymkode: b8b24...e51 ok Anonymkode: ba0dc...c8f
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #8 Skrevet 25. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ila de 2 første månedene tok han hele initiativet rundt det å møtes fem ganger ganger samt teksting og ringing mellom datene. Har du tatt noe initiativ til å møtes noen gang da? Hvis ikke så er det nok din tur! Menn bryr seg vanligvis ikke så mye om sånn teksting og ringing og snapping, de er mest interessert i å møtes. Hvis det bare er han som tar initiativ til å møtes, så framstår du nok for ham som ganske uinteressert. Anonymkode: 8d97e...dfe
Mona123 Skrevet 25. april 2018 #9 Skrevet 25. april 2018 Nei, ikke interessert. Han sender jo bare samme snap som han sender alle andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå