AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Jeg har aldri hatt så veldig bra draget på damer, i hovedsak fordi jeg ikke egentlig aner hvordan man flørter, hva man bør gjøre, hvordan og når man bør/kan eskalere og slik. Det meste henger vel sammen med manglende erfaring med det som igjen gjør slik at det blir litt skummelt og jeg blir usikker, og så har man det gående i en vond sirkel. Så jeg tar gjerne imot noen konkrete råd for flørting, eskalering, etc etc. (jada alle er selvsagt unike og like forskjellige ting, men drit i det og bare del ting som har fungert på deg eller for deg ) Anonymkode: 4d4ea...b5e 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Har du ingen gode venninder du kan snakke med og få råd av? De kan si noe om din personlighet og væremåte og korrigere og rådføre deg til hvordan du kan bli mer seksuelt tiltrekkende og skape gnist med kvinner Det er ikke så veldig vanskelig å be en jente man liker eller er nysgjerrig på å bli romantisk kjent med ut på date, da er man tydelig i at man liker personen, i motsetning til om man legger flørt i diffuse hint og ikke kommer noen vei og bare blir sett på som en trivelig fyr. Anonymkode: 5818a...e35 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt så veldig bra draget på damer, i hovedsak fordi jeg ikke egentlig aner hvordan man flørter, hva man bør gjøre, hvordan og når man bør/kan eskalere og slik. Det meste henger vel sammen med manglende erfaring med det som igjen gjør slik at det blir litt skummelt og jeg blir usikker, og så har man det gående i en vond sirkel. Så jeg tar gjerne imot noen konkrete råd for flørting, eskalering, etc etc. (jada alle er selvsagt unike og like forskjellige ting, men drit i det og bare del ting som har fungert på deg eller for deg ) Anonymkode: 4d4ea...b5e Ta på henne! Forsiktig på armen. Sett deg ved siden av henne. Anonymkode: 1ad9e...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå