Miss Marple Skrevet 22. februar 2005 #1 Skrevet 22. februar 2005 Jeg bruker nå Facial Lotion fra MD, som bare er et vidunderprodukt for min hud! Men jeg synes det er vanskelig å påføre den, blir enten for mye eller for lite. Virker Facial Cream på samme måte, altså like bra, og er den lettere å påføre?
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2005 #2 Skrevet 22. februar 2005 Facial Cream er for tørrere hudtyper, og er litt seig i konsistensen, så den må gnis inn i huden. Hvis du ikke har tørr hud, er det lurest å holde seg til Lotion, og heller starte med lite. Du kan alltid ta på mer etterpå hvis det blir for lite.
Gjest Étoile Skrevet 22. februar 2005 #3 Skrevet 22. februar 2005 Hvis du ikke har tørr hud' date=' er det lurest å holde seg til Lotion, og heller starte med lite. Du kan alltid ta på mer etterpå hvis det blir for lite.[/quote'] Problemet er vel kanskje at det er så vanskelig å regulere hvor mye som kommer ut av flaska. Først nesten ingenting - og så splæsj. Nesten som Heinz ketchup.
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2005 #4 Skrevet 22. februar 2005 Men hvis du bruker kremen og ikke har tørr hud, ser jeg for meg at du vil gni deg i hjel før den i det hele tatt trekker inn.
Miss Marple Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2005 Jepps, da forstsetter jegmed Lotion. Det går forsåvidt greit, men jeg synes det hadde vært lettere hadde den hatt en mer kremaktig (dog tynn) konsistens,i stedet for den vannaktig, men jeg får trene meg videre. En liten digresjon, litt ekkel, men Lotionen ligner på utvannet sæd...ugh.
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #6 Skrevet 23. februar 2005 En liten digresjon' date=' litt ekkel, men Lotionen ligner på utvannet sæd...ugh.[/quote'] For ikke å snakke om lukta; kremen lukter i hvertfall spy, det er jeg overbevist om
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #7 Skrevet 23. februar 2005 Du kan jo sprøyte facial-lotion opp i en tom krukke.
smil Skrevet 23. februar 2005 #8 Skrevet 23. februar 2005 Jeg bruker både lotion og creme jeg. Lotion etter rens, og facial creme som dagkrem. Det var det hudpleieren anbefalte meg. Synes ikke det er vanskelig å bruke lotion. Det er jo bare å helle bittelitt på en bomullsdott og så stryke over ansiktet.
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #9 Skrevet 23. februar 2005 Du skal IKKE bruke facial cream som dagkrem. Den skal være UNDER dagkremen, det er jo 14 prosent glokolsyre i den så du MÅ ha ,helst dagkrem med faktor oppå.
smil Skrevet 23. februar 2005 #10 Skrevet 23. februar 2005 Jeg spurte om det var nødvendig å bruke noe annet i tillegg, men hun sa at det ikke var det. Bruker foundation med solfaktor 15 over, men ikke annen krem. Har en god nattkrem fra decleor som jeg bruker om natten.
smil Skrevet 23. februar 2005 #11 Skrevet 23. februar 2005 Det finnes forresten forskjellige typer facial creme. Min er for "all skintypes". Det finnes også en for tørr hud. Synes ikke det er vanskelig å få kremen til å trekke inn i huden. Ble forresten veldig i tvil om det er nok å bruke den som dagkrem nå. Sist jeg kjøpte den (et par år siden) brukte jeg annen krem i tillegg. Men hun jeg kjøpte av nå sa at det var nok å bare bruke den....
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2005 #12 Skrevet 23. februar 2005 Jeg bruker ikke MD produkter, men kanskje du kan helle den i en spray-flaske? Hvis den ikke er for tyktflytende altså..
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #13 Skrevet 23. februar 2005 Du mener ikke Antioxidant Hydrating Cream? den er fuktgivende, og er for alle hudtyper. Facial Cream er, på samme måte som lotion, ment som en behandling, og til bruk under kremen. Gir ingen fuktighet, så man må bruke krem over.
smil Skrevet 24. februar 2005 #14 Skrevet 24. februar 2005 Nei, det er facial creme jeg bruker. Med 14% fruktsyrer. Kjøpte meg en krem på nettet i går. Hun hudpleieren jeg var til hadde kanskje ikke så mye peiling... Sist jeg brukte facial creme fikk jeg jo beskjed om at jeg måtte bruke en annen krem oppå. Noen som vet om en får kjøpt MD formulations produkter på nettet? Mener å ha hørt at de ikke kan sendes til Norge pga reglene her.
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2005 #15 Skrevet 24. februar 2005 Mystisk, for Facial Cream gir ingen fuktighet hos meg? Les mer om produktene: www.mdformulations.com
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #16 Skrevet 24. februar 2005 beautybridge.com sender til Norge ,skriver ned verdien. tror de er billigest.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #17 Skrevet 24. februar 2005 anessentialdayspa.com er den billigste plassen å kjøpe MD formulations.
smil Skrevet 24. februar 2005 #18 Skrevet 24. februar 2005 Takk! Da vet jeg hvor jeg skal handle neste gang. Var usikker på om de sendte MD formulations til Norge, i om med at det er regler her som sier at produktene kun kan kjøpes hos hudpleiere. Prisene på nettet ligger jo langt under prisene her hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå