AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Siden noen sporer av i andre tråder oppretter jeg denne. Hva ser du etter i en potensiell partner, og hva er dere dealbreaker i en du dater? Anonymkode: 08158...4dd
SPOCA Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Han bør være snill, god, trofast og ha noe mellom ørene. Trenger ikke å ha en høyere utdanning eller godt betalt jobb, men må kunne forsørge seg selv. Må være samfunnsengasjert og være på samme side politisk. Dealbreakere for meg er hvis vi er for ulike politisk sett, han er brautende og/eller svært uselvstendig (f.eks at han ikke klarer å forsørge seg selv). Og at han er kriminell/voldelig, bruker dop eller lignende. Det er helt uaktuelt for min del.
Gjest Mannemann26 Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Dealbreakers: 1. At hun har barn. 2. Avik på 10kg kroppsvekt ( fra forhold start) da ser jeg forholde avslutte fra min side. 3. At dama er et JA menneske som godtar alt. ting jeg ser etter i en partner: 1. Omsorgsfull 2. Ønske om å etablere en familie 3. Utfordre tankesettet mitt ( da jeg er langt fra et fullkomment menneske) ps: det med kroppsvekt er tull. mann26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå