AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Hei. Jeg har aldri brukt kondom under samleie før og lurer derfor på om det er noen av dere som har noen gode tips? Sist gang fikk jeg det ikke helt til, den passet litt dårlig og var ubehagelig å ta på. Lurer derfor på om det finnes forskjellig størrelser, tykkelser på gummien, farger osv? og er det noe som kan anbefales? Takk på forhånd og setter pris på sakelige og ordentlige svar. Anonymkode: 654dc...44f
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Hvis du må gå opp i størrelse fra normalen så er det bare å kjøre på. Hvis du må gå ned et hakk eller to bør du kanskje revurdere sex, så sant du ikke har lyst til å skuffe jenta. Anonymkode: cb760...a4f
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du må gå opp i størrelse fra normalen så er det bare å kjøre på. Hvis du må gå ned et hakk eller to bør du kanskje revurdere sex, så sant du ikke har lyst til å skuffe jenta. Anonymkode: cb760...a4f Alt handler ikke om damen Anonymkode: c6483...f87
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 Mitt beste tips er å bruke kondom! Du har bare flaks som ikke ble far, eller som slapp unna uten kjønnssykdommer.... Kjønnssykdom kan man dø av i dag, og de mildere kjønnsykdommene kan føre til å måtte leve med store smerter og plager livet ut, eller bli steril. Det finnes forskjellige størrelser på kondomer, og forskjellig tykkelse på gummimaterialiet. Det finnes også forskjellige farger. Å ta på kondom er en treningssak, litt som å ta på linser. Det er veldig keitete, ubehagelig og litt vanskelig i starten, men med mer øving er det ingen sak Det finnes ingen penis som er for stor for kondom, og det finnes kondomer for de med ekstra tynn og liten penis også. De fleste menn passer standard størrelsen, et kondom er utrolig fleksibelt, og for å øve deg litt med den så kan du bestille gratis fra gratiskondomer.no og etterhvert som du får dreisen , og vet om den er for stor, eller passe til deg, så kan du kjøpe i butikken. I dagligvarebutikken har de forskjellige merker, størrelser, farger og noen med smak også. På sexbutikk har de enda større variasjon i farger, smaker og mønster. Det finnes for eksempel kondomer med riller på som øker friksjonen som igjen gjør det deiligere for begge og som stimulerer kvinnen mye mer enn en helt glatt kondom. Anonymkode: aac2d...57b
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Mitt beste tips er å bruke kondom! Du har bare flaks som ikke ble far, eller som slapp unna uten kjønnssykdommer.... Kjønnssykdom kan man dø av i dag, og de mildere kjønnsykdommene kan føre til å måtte leve med store smerter og plager livet ut, eller bli steril. Det finnes forskjellige størrelser på kondomer, og forskjellig tykkelse på gummimaterialiet. Det finnes også forskjellige farger. Å ta på kondom er en treningssak, litt som å ta på linser. Det er veldig keitete, ubehagelig og litt vanskelig i starten, men med mer øving er det ingen sak Det finnes ingen penis som er for stor for kondom, og det finnes kondomer for de med ekstra tynn og liten penis også. De fleste menn passer standard størrelsen, et kondom er utrolig fleksibelt, og for å øve deg litt med den så kan du bestille gratis fra gratiskondomer.no og etterhvert som du får dreisen , og vet om den er for stor, eller passe til deg, så kan du kjøpe i butikken. I dagligvarebutikken har de forskjellige merker, størrelser, farger og noen med smak også. På sexbutikk har de enda større variasjon i farger, smaker og mønster. Det finnes for eksempel kondomer med riller på som øker friksjonen som igjen gjør det deiligere for begge og som stimulerer kvinnen mye mer enn en helt glatt kondom. Anonymkode: aac2d...57b Kondom kommer jeg til å bruke uansett om det ikke er fast partner! Jeg fikk en slik gratiskondom som jeg brukte sist og den ble veldig trang og ubehagelig. De med riller høres spennende ut! Men får du de i forskjellig størrelse så skal jeg sjekke det ut. Har ikke satt meg nok inn i dette og setter pris på tilbakemelding. Takk. Anonymkode: 654dc...44f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå