AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Trener noen ganger i uken på treningssenteret. Jeg er ganske så stor (fedme), men har lagt helt om og holder på å gå ned i vekt. Trener mye styrke fordi jeg syns det er gøy. Noe som ikke er gøy er stirringen på treningssenteret. Jeg føler kanskje jeg er litt paranoid pga dårlig selvtillit / selvbilde, men samboer har også lagt merke til at enkelte stirrer. Stirringen er verst når jeg går inn på treninga, folk følger meg med blikket. Når jeg snur meg ser jeg at de enda stirrer på meg bakfra. Det er nesten så jeg har blitt vandt til dette. Men i flere måneder nå så er det en som er helt EKSTREM. Det begynte en dag da han satt foran meg på et apparat og bare plutselig snudde seg og stirret. Jeg ble litt ukomfortabel og så en annen vei, men hver gang jeg så opp møtte jeg blikket hans. Han stirret nok sammenhengende i 1 minutt.. det skumleste var at han så veldig sint ut også? Denne mannen har fortsatt å stirre hver gang vi er der samtidig. Rommet er åpent og stort så han ser meg fra alle vinkler. Når jeg står på tredemølla ser jeg han tvers over rommet, stirrende på meg mens han hviler mellom sett. Han ser så sint ut! Her om dagen satt jeg ved et apparat og trente og kjente hvordan blikket hans nærmest brant i siden fra andre siden av rommet. Det er jo ikke normalt å stirre så lenge på noen sammenhengende og så åpenlyst? Jeg vet jeg ikke er paranoid fordi samboer, stefar og broren min har også kommentert det. Forrige gang når stefaren min var med syns han også det var ukomfortabelt med stirringa hans. Stefaren min sa liksom hei til han fordi han stirra sånn, men han svarte ikke. Hva kan jeg gjøre med dette? Har sagt HØYT når vi går forbi han og han stirrer lenge «herregud som han stirrer osv», men hjelper ikke. Skal jeg gå bort til han og spørre om det er noe eller om han kan slutte å stirre? Kanskje jeg bare kan be han ta et bilde liksom .. Anonymkode: 772b1...f6c
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 Ikke bry deg om det, det er hans problem at han ikke eier folkeskikk. Gå med hodet hevet og vær stolt av deg selv Anonymkode: 6d984...612 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 Klag til de ansatte, dette er creepy og ikke ok! Anonymkode: 5c9a0...65d 11
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 Dette mistenker jeg er trolling, men hvis ikke, kanskje han faktisk liker deg? Litt creepy, jeg vet, men stirringen trenger ikke være at han tenker noe negativt. Anonymkode: 56b31...2b9 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 Det er ikke trolling. Dessverre. Det er ganske intenst og jeg blir veldig irritert siden jeg hinter jo veldig til at jeg ikke liker det. En gang himlet jeg faktisk med øynene og løftet opp hendene som «er det noe??» etter at han hadde stirret leeenge.. liker jo ikke å møte blikket hans, men jeg FØLER blikket uansett og hver gang jeg ser opp møter jeg hans blikk. En gang på tredemølla stod broren min ved siden av og sa at han stirret. Ser opp og der sitter han på et apparat og bare stirrer. Hele denne stirre seansen den dagen varte nok 10 minutter (med pauser når han løftet heldigvis). Vil liksom ikke si ifra til de ansatte. De er veldig unge og de kan fort tro at siden jeg er overvektig, så er jeg kanskje bare paranoid? Har jo tenkt mye forskjellig. Men om det hadde vært noe positivt kunne han i det minste smilt når jeg møtte blikket hans eller noe? Jeg føler jo selv det er negativt fordi han ser alvorlig sint ut, jeg blir egentlig litt redd. Anonymkode: 772b1...f6c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 Han som stirrer hele tiden kan være mentalt syk/ tilbakestående. Noen av de kan drive med slik upassende oppførsel. Kommer litt an på situasjonen, men mulig jeg hadde sagt hei hver gang blikkene våre møttes. Kan du trene andre tider når ahn kanskje ikke er der? Jeg ville for øvrig også sagt fra til ansatte, sannsynligvis har han fått klager allerede Anonymkode: de23b...2eb 7
SPOCA Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 (endret) Jeg ville tatt kontakt med noen som jobber der og gitt beskjed. Dette er rett og slett ugreit. Endret 25. april 2018 av SPOCA 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #8 Skrevet 25. april 2018 Få broren din eller samboeren din til å gå bort og ta en prat med ham. De kan høre om alt er bra med ham, og minne han på at det er uhøflig å stirre på andre. Hjelper ikke det, spøå ta kontakt med ledelsen på senteret. Dette er ikke OK. Anonymkode: 8f057...0d7 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #9 Skrevet 25. april 2018 Om du føler deg tøff nok så er det helt greit å trampe opp til han og spørre han rett ut hva det er han stirrer sånn for og at han heller kan konsentrere seg om seg selv og egen trening. Det hadde ikke jeg turt, så jeg hadde sagt ifra til noen som jobber der, så de kan snakke med han. Om det er så åpenlyst så vil de nok se det de også. Eller få broren din/samboer til å ta en prat med han. MEN ikke bry deg så veldig mye med det, han høres jo ikke helt "der" ut måten du beskriver han på. Forstår godt at det er plagsomt, man må da få lov til å trene i fred. Anonymkode: 64538...d77 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå