Junebug Skrevet 22. februar 2005 #1 Skrevet 22. februar 2005 Følger dere med på kandidaten på TVNorge? Selv fatter jeg ikke at Inger Ellen Nicolaysen vil velge ut en sjef til Nikitakjeden på den måten. Jeg har sett 1,5 episode og har ikke fått så veldig inntrykk av kandidatene så langt, men ville aldri hatt noen av de mannlige kandidatene som min sjef ihvertfall! Kvinnene virker litt bedre, men jeg synes de fleste kandidatene virker ganske eplekjekke og lite ydmyke - ikke spesielt gode egenskaper for en sjef, etter min mening. Stakkars guttene forresten - har jo tapt alle konkurransene så langt og er helt sjanseløse mot jentelaget.
LilleBille Skrevet 22. februar 2005 #2 Skrevet 22. februar 2005 Liker serien jeg. Synes et par av jentene virker veldig OK .. men det er jo vanskelig å si sånn utfra de små klippene vi har sett. Ingen av gutta har så langt imponert noe særlig.
philippa starck Skrevet 22. februar 2005 #3 Skrevet 22. februar 2005 Jeg var helt fascinert da "The Apprentice" gikk i amerikansk versjon. Kjempespennende og interessant! Men denne norske versjonen blir liksom bare litt tragikomisk... Nicolaisen som sitter og tøffer seg i styrerommet, litt lunke kandidater og en frisørjobb blir liksom ikke fullt så glamorøst som Trump. Jeg tenker at de to som er medhjelperne hennes sikkert er daglige ledere for frisørsalonger. Blir liksom ikke helt schwung over det hele!! Norske kopier av amerikanske realityer blir som regel litt flaue. Feks "Ungkaren"....
Junebug Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2005 Norske kopier av amerikanske realityer blir som regel litt flaue. Feks "Ungkaren".... Enig! Jeg var også veldig fascinert av den amerikanske utgaven av kandidaten, den norske blir litt stusselig i sammenligning.
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #5 Skrevet 22. februar 2005 Det blir heller ikke bedre av at Nikita-kjeden består av temmelig middelmådige salonger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå