Gå til innhold

Sove hjemme eller i telt med venner på landstreff?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Skal på landstreff neste helg... Bor litt over 25 min unna med bil, sikkert litt lengre med buss... Ingen andre i familien er hjemme den helgen.

Har fått tilbud om å sove i telt med 3 venninner. Det frister mest å sove hjemme og ta nattbussen etter konsertene, og komme tilbake igjen på formiddagen, men samtidig så tenker jeg på det sosiale... Bestevenninna mi skal ikke dra, og jeg er veldig god venninne med 1 av de 3 jentene jeg kanskje skal sove i telt med. Men jeg har alltid vær litt "nummer 2" for hu, og er ikke superinkludert føler jeg blant resten av klassen heller. Men jeg vil jo ikke gå glipp av noe heller...

Hva hadde dere gjort??

Anonymkode: ac259...767

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde absolutt sovet hjemme. Mest behagelig og godt med en god natts søvn før mer festing dagen etter. Mange er vel uansett redusert tidlig på dagen etter, så tar sikkert litt tid før vennene dine som sover i telt kommer seg i gang igjen. 

• Liker 2
Skrevet

Hadde sovet hjemme! 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sovet hjemme. Ikke bare er det mer behagelig, men jeg ville følt meg tryggere. 

Anonymkode: 264a9...d79

• Liker 6
Skrevet

Jeg sov hjemme, bodde i Stavanger da jeg skulle på landstreffet i 2006. Tok bussen hjem (de organiserte busser mellom Kongeparken og Stavanger jevnlig gjennom hele natten).

Var kjempefornøyd med valget mitt, utrolig deilig å få sove i fred noen få timer, kunne ta en ordentlig dusj osv.. Det skjer ikke noe spennende mellom 4 og 11 uansett, folk bare sover og er fyllesyke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sov hjemme!! 

Anonymkode: 598a0...558

Skrevet

Hadde sovet hjemme, da sover du mye bedre, du kan lage deg en ålreit frokost dagen etter, være litt alene før flere festligheter, og du får dusje hver eneste morgen. Tenk så deilig! 😊

Gjest Reputation
Skrevet

Går mot strømmen og sier sov i telt første kvelden. Det er mye som skjer også på nattestid, og å dele opplevelsene kan føre dere mer sammen. Andre kvelden kan du dra når det nærmer seg morgenen igjen for da trenger du ikke å reise tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet

Ta nattbussen og dra hjem. Tro meg du vil ikke gå glipp av noe og du vil takke deg selv som våkner opp hjemme og ikke utslitt i et jævla telt med spy og ølstank og skitne sko og russedresser rundt, og bli vekt av roping av bakfulle folk og må slite deg bakfull og fyllesyk hele veien hjem dagen derpå.

Anonymkode: c54d0...d99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Reputation skrev:

Går mot strømmen og sier sov i telt første kvelden. Det er mye som skjer også på nattestid, og å dele opplevelsene kan føre dere mer sammen. Andre kvelden kan du dra når det nærmer seg morgenen igjen for da trenger du ikke å reise tilbake. 

De opplevelsene som kan føre folk sammen skjer likegjerne på dagtid og kvelden. MÅ ikke vær der på natta for å bli mer kjent med de andre. Folk er så drita da uansett så de kan bli bestevenner der og da og ikke engang huske at man var så mye sammen dagen derpå.

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sovet hjemme. Ikke bare er det mer behagelig, men jeg ville følt meg tryggere. 

Anonymkode: 264a9...d79

Enig, ikke minst er det tryggere! Det er også sykt mye mer behagelig, men SINNSYKT mye tryggere!

Dagbladet meldte i går at HVER TREDJE RUSSEVOLDTEKT skjer mens andre ser det!!
https://www.dagbladet.no/nyheter/folk-kan-ha-en-tanke-om-at-det-er-frivillig/69738879

Andre kan tro det er frivillig noen som har sex i teltet eller busken fordi de ikke ser personen prøve å sparke vekk den andre eller roper krakylsk om hjelp , men 9 av 16 voldtatte var så fulle at de ikke klarte å gjøre rede for seg engang! I tillegg til mange voldteker ble også mange anmeldt for ulovlig filming og spredning av videomateriale

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...