AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Helbredelse via håndspåleggelse. Hvorfor blir noen ikke helbredet, mens andre blir det? Anonymkode: d2613...5ee 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 Godt spørsmål, jeg tenker at noen plager er lettere å fjerne uten at vi vet hvorfor og kanskje noen tar lettere imot slikt. Anonymkode: ddec4...828 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt spørsmål, jeg tenker at noen plager er lettere å fjerne uten at vi vet hvorfor og kanskje noen tar lettere imot slikt. Anonymkode: ddec4...828 Tenker litt det samme, men så er det mange eksempler på det motsatte. Eks at lamme kan gå igjen, mens for eksempel eksem ikke helbredes. Vet om flere som er åpne for helbreding, men det har ikke funnet sted. Anonymkode: d2613...5ee 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 1 minutt siden, herremann skrev: Placebo. Neppe. For da burde alle som ønsker det og virkelig vil det, bli helbredet. Anonymkode: d2613...5ee 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #6 Skrevet 24. april 2018 Noen har ikke den rene helbredelseskraften, men bare innbiller seg selv og klienter det. Mens de som faktisk har det, men som ikke klarer å helbrede enkelte mens andre blir helbredet, tror jeg det er pga Guds vilje ikke er at man skal bli frisk. Som regel skjer ulykker og sykdommer for at sjelen skal lære noe av det, lidelse, ydmykhet, hvile, meditasjon, bønn, osvosv, det er en mening med. Og hvis man ikke blir helbredet når noen har helbredelseskraften så er det fortsatt noe igjen sjelen trenger å lære med å levei en syk livssituasjon. Anonymkode: 2757c...42d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå