AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Har datet 7 ganger nå og fra dag 1 var han veldig på'n. Får meldinger dagen lang og veldig sånn" søte snille deg, ikke jobb så mye så du sliter helt ut de vakre øynene dine" " synd jeg ikke er der med deg, så skulle du fått deilig masaje og is" " skjønneste, hatt en fin dag?" " vakre prinsesse, har du sovet godt i natt" også masse kyssemunner og hjerter og romantiske sangtekster. Bilder av seg selv som barn osv. Han jobber lite fordi han arvet en solid bedrift og jobber med brødrene. Merker at han har mye tid til overs og jeg har en normal hverdag. Han er bare snill, men noen som kan dele litt erfaringer? Det var jo en sånn jeg egentlig ville ha, men han overøser meg på et litt tidlig stadie Anonymkode: 33c18...ce2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 Jeg er glad i oppmerksomhet også på meldinger. Men jeg er ikke glad om det blir for søtt og for min del hadde sånne meldinger blitt litt for mye for meg. Anonymkode: 1c9ba...f31 3
_popcorn_ Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 Alt for sukkersøtt for meg... Datet en sånn for noen år siden, veldig sjarmerende i starten, men herregud så slitsomt det ble etterhvert! Litt romantikk er bare koselig, men det finnes grenser. "ikke jobb så mye at du sliter ut øynene" er for meg "du trenger ikke gjøre noe fornuftig, du passer bedre som armpryd" Dessuten hater jeg bli kalt for prinsesse... 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 Hadde blitt smigret jeg. Anonymkode: 60003...dd6
Persephone Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 Jeg hadde ikke dratt på date med ham hele 7 ganger .... 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #6 Skrevet 24. april 2018 Det må jo gå ann å ta en prat med han om det, om det plager deg? Anonymkode: 837df...836
Mkigjen Skrevet 24. april 2018 #7 Skrevet 24. april 2018 38 minutter siden, AnonymBruker said: masaje Hadde vært skeptisk! 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #8 Skrevet 24. april 2018 Jaja, han skriver i det minste ikke "Hei pus" Kanskje han har en eks eller noe som han hadde sånn klissetone med og tror alle damer elsker det eller noe. Ville gitt han en sjanse hvis han ellers er en bra fyr. Anonymkode: 3a5ec...029 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #9 Skrevet 24. april 2018 Søte meldinger er veldig koselig og pluss, men ikke dagen lang eller hver dag så tidlig. Det er overkill og gir meg en følelse av desperasjon, at han like gjerne kunne skrevet sånn til hvem som helst, for meg kjenner han jo ikke så godt etter så kort tid. Hadde ikke greid å fortsette å date en sånn person. Hadde blitt kvelt i lengden. Sikker en som hadde begynt å grine om man ble kjærester og sa man skulle være med venninder en kveld og ikke han osv, ser for meg nesten i den skala at han setter seg å holder rundt bena mine som et lite barn på trass og ber meg ikke gå Anonymkode: 7c8c7...09a 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #10 Skrevet 24. april 2018 Klissete, høres ikke mye macho ut 😏 Jeg hadde sendt han en mld der jeg hadde bedt han om å ikke være sååå klissete. Anonymkode: f52f5...332
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #11 Skrevet 24. april 2018 Hadde vært helt uinteressant for meg. Høres jo mindre intelligent ut. Anonymkode: 35e8f...116 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #13 Skrevet 24. april 2018 Nei, det der hadde jeg ikke orket! Lite attraktivt med så mye klisse meldinger.. Anonymkode: c7f01...31a
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. april 2018 #14 Skrevet 24. april 2018 Nei, det hadde blitt for mye av det gode,
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #15 Skrevet 24. april 2018 Nei, jeg fikser dårlig sånn skikkelig kliss. Det er hyggelig å få meldinger, men å kalles prinsesse og overøses med komplimenter, det er bare et stort nei. Anonymkode: 92253...e95
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #16 Skrevet 25. april 2018 Fy faen så kleint Anonymkode: 5012f...82a
Apekatten Skrevet 25. april 2018 #17 Skrevet 25. april 2018 Nei, altfor klissete og kleint for min del, jeg får litt avsmak når menn snakker sånn.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #18 Skrevet 25. april 2018 Jeg tenker at en fyr som hadde sendt meg slike meldinger måtte vært en veldig dårlig menneskekjenner, jeg er ikke typen som faller for slikt. Han må gjerne spørre om dagen min og vise omtanke, men ikke på den måten ("Hatt en fin dag?" og "Ikke stress alt for mye da" holder i massevis. Call me princess one more time...). Det finnes jo garantert damer som liker sånt, men mannen bør helst bli litt kjent før han ev. setter i gang. Om han ikke hadde tatt hintet ganske kjapt etter å ha fått rimelig nøkterne svar tilbake ville jeg antatt at vi ikke passer sammen. Jeg tror en del menn seriøst tror at de fleste damer liker sånt kliss, men kunne ikke datet en mann som fant det helt naturlig å formulere seg slik. "Pretentious fuck " ville nok blitt konklusjonen. Anonymkode: d8f97...c48
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #19 Skrevet 25. april 2018 Blitt helt rasende på den mannen nå. Orker ikke mer av han. Snakker om hvor viktig sunn mat er konstant. Ja, det er viktig. Men, han gnåler og spør alltid " hva har du spist? " " har du spist sunt og godt". Han sendte meldinger om at søskenbarnet har kreft og at VI må passe oss, at VI må spise sunt. At hun hadde festet mye og at det sikkert var derfor. Han sa at han skal sjekke DNA for å vite om han er disponert. Jeg sa at jeg har vurdert, men kanskje ikke ønsker å vite. Da sier han " VI kan gjøre det sammen". Han skal også sjekke sædkvalitet. Han maser mye om at slekten dør ut om han ikke får barn..... Han spør så om jeg har hørt på sangen han dedikerte til meg i dag. Jeg har jobbet i hele dag og har ikke hatt tid. Han er jo bare helt på jordet. Virker som om jeg skal være hans fødemaskin eller noe. Blir kvalm av dette her. Han nevnte hvor viktig det er at dama han blir sammen med er intelligent. TS Anonymkode: 33c18...ce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå