AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Hei! Kommet i prat med han en gang ( begynte å prate om hunden min ) og får han ikke ut av hodet. Han er på kiosken ved siden av hvor jeg bor hver dag. Jeg vet ikke navnet hans en gang, så ikke mulighet til å søke han opp på sosiale medier. Jeg er så redd for å prøve å sjekke han opp face to face. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: c5da1...a16
Ardenus Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 Prøv å komme i prat med han, spørre han om hva han heter, hvis du er heldig så går praten bra og lett. Skal du gjøre det, så gjør det når det ikke er folk der.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 Gå dit oftere så han kjenner deg igjen, si hei hyggelig hver gang, og etter en stund kan du si hei hvordan går det, og gradvis øke til hei hvordan går det, jaja , helg snart, har du frihelg, blabla, ok god helg da ,hadet vi ses . Og etterhvert som dere får en naturlig tone der dere slår av en prat hver gang så kan du spørre hvor han bor og om han er singel, hvis han sier nei så lat som ingenting, og småprat som før men dabb det litt av, og hvis han sier ja så spør om han ikke vil bli med å ta en kaffe en dag. Menn blir imponert når jenter tar kontrollen og initativet, for det e rjo vanskelig for de også, så når en kvinne gjør det så blir de fascinert av selvsikkerheten hennes og blir lettet for at hun tør tilfelle de har vært for usikre til å prøve selv. Ikke noe farlig! Anonymkode: fa361...119
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå