Gå til innhold

Hvorfor kler norske menn seg ut som kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har reist litt rundt i Europa. Men det er bare i Norge at det er vanlig at menn presser seg inn ekle, trange jeans og løpetights? Hvorfor er det sånn? Hvorfor kan ikke norske menn kle på seg som menn, sånn som de gjør ellers i Europa? 

Anonymkode: ce1bf...160

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helvete! Det måtte komme en tilsvarende tråd. 🙄

Anonymkode: e09bd...61d

• Liker 1
Skrevet

TS har tydeligvis aldri vært i Italia eller Frankrike 

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Da har du ikke reist så mye, du! 
Ikke at jeg bruker tights selv, altså. :plystre:

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ikke si at menn med bukser kler seg feminint. Bukser er herreplagg. Kjoler og skjørt er kvinneplagg. 

Anonymkode: cdff8...4eb

• Liker 1
Skrevet
På 25.4.2018 den 16.37, AnonymBruker skrev:

Du kan jo ikke si at menn med bukser kler seg feminint. Bukser er herreplagg. Kjoler og skjørt er kvinneplagg. 

Så da kan ikke kvinner bruke bukser da?

Skrevet
14 minutter siden, LiseTV said:

En kvinne skal ikke bære mannsklær, og en mann skal ikke kle seg i kvinneklær. For Herren din Gud har avsky for hver den som gjør dette. (5 Mos 22:5)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja enig, hvorfor kler ikke norske menn seg i dress eller vikingkostyme? Det er jo det ekte menn gjør! Så femi og damete de er huff.

Anonymkode: 052cd...6a8

• Liker 1
Skrevet

Vel du kan jo prøve å kle deg skikkelig som mann. Bukser som sitter ordentlig og jakke. Få noen sure "hvorfor er du så stivpynta, hæ?"

Men trange jeans? Det er mer strikkbukse og hettegenser, er det ikke?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, draug 75 skrev:

Vel du kan jo prøve å kle deg skikkelig som mann. Bukser som sitter ordentlig og jakke. Få noen sure "hvorfor er du så stivpynta, hæ?"

Men trange jeans? Det er mer strikkbukse og hettegenser, er det ikke?

Hehe ja litt som når kvinner kler seg som det menn på internett mener er sånn kvinner bør kle seg, i høye hæler og trange skjørt og stramme utringete topper og gjerne en pelsblafrete jakke , fordi t skjorte eller vanlig genser og bukse er "manndig" på kvinner.
Og vi får spørsmål fra andre om hvorfor vi kler oss som en hore og er så stivpynta :fnise:

Folk bør få kle seg i det dem vil , klær er klær og definerer ikke på noen måte om man er femi eller maskulin som person. Komfort er det viktigste, og jeg kan hvertfall signere på det at høye hæler og åletrange klær hverken er fysisk komfortabelt, eller mentalt når alle ser på deg som en biff de har sikla på og etterlengta i ti år og klår på deg og plystrer på deg.

Anonymkode: 052cd...6a8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, GauteS skrev:

En kvinne skal ikke bære mannsklær, og en mann skal ikke kle seg i kvinneklær. For Herren din Gud har avsky for hver den som gjør dette. (5 Mos 22:5)

Det finnes ingen Gud. Det er onskapsfulle og utspekulerte mennesker bak alt dritt som har skjedd og fortsatt skjer. 

For min del må menn kle seg i damebikini om de ønsker det. 

Anonymkode: ce1b7...cb9

• Liker 3
Skrevet
På 24.4.2018 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Jeg har reist litt rundt i Europa. Men det er bare i Norge at det er vanlig at menn presser seg inn ekle, trange jeans og løpetights? Hvorfor er det sånn? Hvorfor kan ikke norske menn kle på seg som menn, sånn som de gjør ellers i Europa? 

MENN kler seg ikke ut som kvinner😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, LiseTV skrev:

Hvis de vil se ut som en transvesitt, så værsågod. 

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg kler meg i kjole, og det har det blitt mye av i sommer.  Kjoler er mye mer behaglege å bruke, serleg nå i varmen.

Skrevet
På 1.5.2018 den 6.18, GauteS skrev:

Hver den??? 

Skrevet
6 minutter siden, Forundret.. skrev:

Hver den??? 

Gammeldags språk, bare. 

Skrevet
Akkurat nå, Isambard skrev:

Gammeldags språk, bare. 

Tenkte det.. 

Skrevet
På 24.4.2018 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Når det er for kaldt med shorts blir det tights. Det ser for jævlig ut, men kan ikke løpe i dressbukse heller.

AnonymBruker
Skrevet
På 1.5.2018 den 6.18, GauteS skrev:

Selv om du tar dette bokstavelig, så er ikke alle bukser mannsklær. Hva som er mannsklær og kvinneklær er kulturelt betinget. Noen steder i verden har kvinner brukt bukser i hundrevis av år. Og mange bukser har en utforming som gjør at menn flest ikke ville ha gått med dem. 

Anonymkode: e073b...fe4

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, LiseTV skrev:

Jeg kler meg i kjole, og det har det blitt mye av i sommer.  Kjoler er mye mer behaglege å bruke, serleg nå i varmen.

sier du det, dette var helt nytt for oss😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 0f831...49b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...