AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Hvilke bukser/jeans synes du holder seg best over lengre tid? Jeg lurer på om det svarer seg å kjøpe en dyr god bukse som kan holde i mange år både på farge og fasong. En å kjøpe billige som knapt varer året. Hvor handler du og ca pris? Anonymkode: 7eac7...906
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Har jeg til nå ikke funnet. Sliter ut alt av bukser. Anonymkode: b7044...85e
Perelandra Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Skal man tenke på miljøet, er det i alle fall best å kjøpe plagg som kan vare i flere år. Problemet er at det ikke nødvendigvis er samsvar mellom pris og kvalitet.
Majott Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke bukser/jeans synes du holder seg best over lengre tid? Jeg lurer på om det svarer seg å kjøpe en dyr god bukse som kan holde i mange år både på farge og fasong. En å kjøpe billige som knapt varer året. Hvor handler du og ca pris? Anonymkode: 7eac7...906 Mannen min kjøper alltid Levis, og de holder i årevis. De har alle mulige fasonger for både kvinner og menn. Selv bruker jeg stort sett Mos Mosh, og har vært veldig fornøyd med de i flere år. Det er de som passer meg best i fasong, og som er å få kjøpt her. Må jo prøve buksa. Men har også kjøpt bukser fra Lee som jeg har vært godt fornøyd med. Opplever at de fleste jeans i denne prisklassen (1200-1600 kr) er veldig holdbare selv med mye bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå