Ayesh Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Hei I dag fant jeg en insekt i kjøkkenet mitt. Tror den har vært bak kjøkken innredningen. Fant den død på gulvet ved oppvaskmaskinen. Jeg vet ikke hva slags insekt det er. Noen som vet?? Jeg legger ved bilder
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 Også kalt munkelus 😊 ikke farlige, men de lever av dødt materiale og trives i litt fuktige områder. Anonymkode: dcdf3...196
Ayesh Skrevet 24. april 2018 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2018 1 time siden, SnuskeLuska skrev: Det er et skrukketroll. 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også kalt munkelus 😊 ikke farlige, men de lever av dødt materiale og trives i litt fuktige områder. Anonymkode: dcdf3...196 Takk til dere som svarte. Ble lettet av å høre at det ikke er farlig. Men hvordan kan den ha kommet i kjøkkenet mitt? Fra utlandet?jeg har ikke vært i utlandet på 5-6 månder Ts
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 1 minutt siden, Ayesh skrev: Takk til dere som svarte. Ble lettet av å høre at det ikke er farlig. Men hvordan kan den ha kommet i kjøkkenet mitt? Fra utlandet?jeg har ikke vært i utlandet på 5-6 månder Ts Utenfra antagelig, det er sånne som typisk er under ting ute. Heller, steiner og sånt. Anonymkode: cbd1a...3a1 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #6 Skrevet 24. april 2018 Kjært barn har mange navn. Skrukketroll, kaffedyr, kaffebille, munkelus, tusseluss, flasketroll. Anonymkode: d9cc9...183
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 7 timer siden, Ayesh skrev: Takk til dere som svarte. Ble lettet av å høre at det ikke er farlig. Men hvordan kan den ha kommet i kjøkkenet mitt? Fra utlandet?jeg har ikke vært i utlandet på 5-6 månder Ts Den har spasert inn på samme måte som edderkopper. Med mindre du bor høyt, da har den haiket med en bærepose/veske som har stått på bakken et øyeblikk, eller blitt med en sko. Disse finnes i hele landet, og trives for eksempel godt under steiner der det er litt fuktig. Jeg husker som barn, min tante hadde en hellegang i hagen, vi kunne finne 10-20 slike småtasser når vi snudde på en helle. Jeg leier kjeller, og finner dem inne sporadisk så lenge det er plussgrader. Da tar jeg dem med ut i ei lita steinur i hagen der jeg vet de trives. Anonymkode: 90133...348
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #8 Skrevet 25. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjært barn har mange navn. Skrukketroll, kaffedyr, kaffebille, munkelus, tusseluss, flasketroll. Anonymkode: d9cc9...183 Vaskekjerring? Anonymkode: 8f7e1...a85
Ayesh Skrevet 25. april 2018 Forfatter #9 Skrevet 25. april 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Den har spasert inn på samme måte som edderkopper. Med mindre du bor høyt, da har den haiket med en bærepose/veske som har stått på bakken et øyeblikk, eller blitt med en sko. Disse finnes i hele landet, og trives for eksempel godt under steiner der det er litt fuktig. Jeg husker som barn, min tante hadde en hellegang i hagen, vi kunne finne 10-20 slike småtasser når vi snudde på en helle. Jeg leier kjeller, og finner dem inne sporadisk så lenge det er plussgrader. Da tar jeg dem med ut i ei lita steinur i hagen der jeg vet de trives. Anonymkode: 90133...348 Ja riktig jeg bor på første etasje. Har hage også. Har en del edderkopper også i leiligheten. Er hvert år plaget av sukkermaur rundt februar mars Ts
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #10 Skrevet 25. april 2018 3 minutter siden, Ayesh skrev: Ja riktig jeg bor på første etasje. Har hage også. Har en del edderkopper også i leiligheten. Er hvert år plaget av sukkermaur rundt februar mars Ts Slike insekter som på bildet dør rimelig fort innendørs. De tåler nemlig ikke varmen og tørr luft. Dersom det ikke er fuktskader der du fant insektet kan du puste godt ut. Anonymkode: b78ed...41e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #11 Skrevet 25. april 2018 Sånn har jeg ikke sett siden jeg var liten Anonymkode: 84a64...31c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #12 Skrevet 25. april 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjært barn har mange navn. Skrukketroll, kaffedyr, kaffebille, munkelus, tusseluss, flasketroll. Anonymkode: d9cc9...183 konvolutt kalte vi de som barn. Anonymkode: e1678...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå