Gå til innhold

Introdusere barn for ny kjæreste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i over 6 mnd, men under ett år. 

Har møtt hans barn smått og rolig. De er yngre enn min. Min er snart tenåring. Møtte hans litt plums da de overraskende kom til han en dag de var hos mor. 

Vi har ikke samme fridagene med barn, men fri samme helgene. 

Lurer bare på hvordan dere som har vært gjennom det har gjort det? 

Tenkte å invitere han hjem på pizza med sønnen min? Se en film/spille playstation? 

Aldri gjort dette før og forholdet er såpass seriøst at det må skje riktig. Og vi har ventet så lenge nettopp fordi vi ville være sikker på oss før barna ble introdusert. Og så kommer jo tiden for å introdusere barna for hverandre...hvordan er det best? Hjemme hos en av oss? Ute? Badeland? Lekepark? Kino? Føler.meg helt lost. Noen gode tips på veien for en god og harmonisk introduksjon for en, forhåpentligvis, ny familie? 

Anonymkode: 660f9...e50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med lik situasjon enda, men tenker kanskje at den aller første gangen bør være enten være nesten tilfeldig og kort, eller noe som ikke gjør at det kan bli ubehagelig 'tvangskosing'. F eks tenker jeg at kino kan være bra. 

Men lurer litt på det samme 😉

• Liker 1
Skrevet

Da jeg traff samboeren min ventet vi 1 år med å treffe hverandres barn. Møtte barna hans på en bondegård uten mitt barn, så møtte han mitt barn hjemme hos meg. Det ble slik bare... 

AnonymBruker
Skrevet

Møtte hans barn sammen med mitt på en lekeplass. Han møtte mitt barn før jeg møtte hans, da møttes vi på en cafe :) 

Anonymkode: 5f963...6e7

Skrevet

Valgte å introdusere kjæresten min for 11åringen ved et kjapt møte for å si hei bare første gang,da han fulgte meg for å hente henne på båten,og han fulgte oss til bussen. Så møttes de på kaffebesøk hos moren min, før han kom på middag hos oss etter det igjen. Det er ca 3 mnd siden nå, og han er på besøk i snitt 1 gang i uken. Idag spiste vi middag og spilte Mariocart på Wiiu :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi fortalte barna våres ved en passende anledning at vi hadde kjæreste, hadde da vært kjærester ca 6 måneder. Deretter tok det ikke lang tid før barna ba om å få møte. Vi har barn 2 barn hver i alderen 5-11 år. Første gang vi møtte hverandres barn og barna møtte hverandre dro vi på en trampolinepark. Det var stor suksess.

Lykke til!

Anonymkode: 3af48...f78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...