Gå til innhold

Har en kjempefin trenchcoat, men får meg ikke til å bruke den...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en flott trench fra Banana Republic. Var svindyr. Og det er det som gjør det så dumt, jeg får meg jo ikke til å bruke den. Finner alltid en "unnskyldning" for å ikke bruke den. Den er beige og rekker til knærne, og i følge mannen burde jeg bruke den nå på våren. Men jeg tenker alltid at folk sikkert vil syns det ser for varmt ut å gå med en slik, eller for stæsjet å gå slik, eller så syns jeg plutselig den er for lang osv...

Sukk.....Noen av dere som bruker trenchcoat mye nå om dagen? eller er det helst høsten dere bruker den`? Fortell.Kanskje jeg blir inspirert....

Anonymkode: 5e90b...5f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er fint, jeg kunne tenkt meg å bruke det selv, men finner aldri en jeg eller meg fin i. 

Anonymkode: 78632...294

Skrevet

Jeg bruker min fra Helly hansen mye både vår, sommer og høst. Ekstra pluss at den er vanntett når man bor  i Trondheim 😄

Synes den gir antrekket en elegant finish (er en svart med belte som går til knærne). Bruker mye pinterest til inspirasjon. Har du sjekket der? 

Skrevet

Jeg bruker trenchcoat både vår og høst, og har flere som jeg veksler mellom. Riktignok er ingen av mine knelange, men den lengste går ganske langt ned på låret. Jeg synes ikke den ser for varm ut, og den er ikke for varm, heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker trench stadig vekk i hverdagen, både beige og sort. Tenker aldri over at det er pynta, men nå bor jeg i en storby i Europa hvor det kryr av eksentriske bekledninger, så da skal det mye mer til for å skille seg ut. 

Mye handler om vanen. Om man vanligvis er en person som går i jeans og anorakk og alltid er anonym i bybildet, så kan det føles skummelt å iføre seg noe nytt. Men hvis man begynner å bruke plagget daglig noen uker, så glemmer man at det føltes pynta i utgangspunktet, det blir liksom den nye normalen.

Det som er fint med trench, er at det funker til alt. Både til jeans og til kjole eller skjørt. 

Anonymkode: 991d0...0a5

AnonymBruker
Skrevet

En beige trench coat er da fint til hverdags! Jeg bruker det :) 

Er ganske lei av allværsjakker fra bergans og parkas fra cubus ... lite elegant. 

Anonymkode: 599d7...b0e

Skrevet

Jeg har en som jeg bruker masse vår og høst, dessuten på kalde sommerdager, eller varme vinterdager. Jeg har betalt utrolig mange tusen for den, så den bruker jeg mest mulig - både til hverdags og fint.

AnonymBruker
Skrevet

1) ingen bryr seg om hva du har på deg mtp temperatur. Her i byen ser du både folk i boblejakke+lue og t-skjorte i disse dager.

2) en trenchcoat er jo ikke et pyntet plagg. Jeg har en beige og en sort fra burberry. Er disse jeg bruker til helt vanlige klær og enklere hverdagskjoler. Pga knelengden kan jeg imidlertid se litt kort ut i disse, så bruker de normalt med høye hæler  

Anonymkode: a1ebf...28a

Skrevet

Elsker trenchcoaten min! Kan brukes til alt, hele året. Min er riktignok veldig tynn i stoffet, men det er sikkert din også?

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle svar. Da skal jeg med frimodighet begynne å bruke den mer :)

Anonymkode: 5e90b...5f2

AnonymBruker
Skrevet

? Googlet bilder og så ikke en eneste som jeg ville stusset over.

Anonymkode: ae138...e34

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en nydelig trenchcoat som dessverre er litt for liten for øyeblikket, jobber med saken 😄 men den er SÅ fin og jeg føler meg så elegant i den! Som tatt rett ut av Funny Face med Audrey Hepburn eller noe. Den gjør hele antrekket. Bruk din!! :) 

Anonymkode: b0cfc...bd8

AnonymBruker
Skrevet

Hehe jeg bestilte en beige i høst og har heller ikke brukt den, som deg finner jeg en unnskyldning. Tenker den blir skitten ol...Skal ta meg sammen jeg også :laugh:

Anonymkode: d362d...388

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg var i byen så jeg asiater i boblejakker, vinterstøvler og tjukke luer, en jente kledd som en anime-figur og en eldre dame i minikjole og så mye sminke at det praktisk talt drysset av henne, en gother i tung, svart frakk som slepte på bakken, og en kar i Felleskjøpet-dress. 

Tror ikke noen tenker særlig over en trenchcoat, du. :) 

Anonymkode: 37fb1...270

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...