Gå til innhold

hvor pen er du?

Anbefalte innlegg

Gjest Valhalla
Skrevet

Da skal jeg shave øyenbrynene og tegne de opp slik som hun ene dama i "fagerstrand" på tv2!!

Hvorfor gjør damer det der?

Skrevet

Det lurer jeg også på...

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ja, det lurer jeg også på...det ser jo bare helt f**** ut!! Spesielt når de ikke vet hvor et øyenbryn bør slutte og begynne. Så for å være på den sikre siden, så tegner vi et enormt laaaangt øyenbryn. ushj.

:riste:

Gjest Catwoman
Skrevet

Det lurer jeg også på...

jeg og. Det er så grusomt. Jeg la merke til hun på reklamen for fagerstrand, jeg så ikke hvordan jenta så ut, så bare øyenbrynene hennes :ler:

Ellers så kan jeg ikke bedømme mitt eget utseende tror jeg, det tror jeg det er andre som må gjøre.

Men kan godt si en tier bare for å være helgardert :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en 20'er. Eller... jeg kan nok ikke måles. Tror jeg slår de fleste nedi støvla her med både et pent ytre og et pent indre. Ingen kan sammenlignes...nei

Skrevet

Er en 10'er det aller fineste? Har jo veldig lyst å svare et sted over fem, men alle her inne kan da ikke være over gjennomsnittet? (eller var det bare de som hadde lyst til å svare...? :klø: )

Skrevet

Ja, det lurer jeg også på...det ser jo bare helt f**** ut!!

Her har jeg sittet i 10 min og stusset over hva f**** er, bare sånn off topic... faens? ;O Jei hater å henge meg opp i ting!

Skrevet

fucked? Var det jeg tenkte hvertfall, mangler kanskje en stjerne!

Sorri, ikke meninga! :ler:

Gjest Seleena
Skrevet

Her har jeg sittet i 10 min og stusset over hva f**** er, bare sånn off topic... faens? ;O Jei hater å henge meg opp i ting!

:ler: Trudde det var berre meg eg :ler:

Unni: Bildet i din avatar, så liknar du på prinsessa vår! Vakker er du! :)

Skrevet

hihi ok da skjønner jeg, takk for at du oppklarte det ;D

Jeg får alltid sånn greie med å telle antall stjerner, og stress huf og huff!

Men påtegnede øyenbryn er ikke pent nei, hadde det før men vokste dem fort ut igjen. Men må tegne svakt oppå hårene da, ellers ser du dem ikke :-?

Skrevet

Jeg er vel en femmer, noen ganger en 6 eller 7. Idag er jeg vel på ca -12....

Skrevet

Hm. Jeg er ganske fornøyd, men langt fra perfekt, så 6-7 avhengig av dagsform?

Skrevet

Mellom 6 og 7 kanskje? ansiktet er penere enn kroppen, men med de nye brystene som kommer snart, blir jeg kanskje en 7..

Skrevet

Når jeg nettopp har våknet er jeg en svak 2'er tror jeg. utover dagen etter en dusj og litt makeup varierer jeg sterkt mellom 4 og 6 tror jeg. Men jeg tar det igjen i sjarm da... og snillhet og godhet og alt sånt som teller masse mer enn et pent tryne liksom.... :kul:

Gjest porselen
Skrevet

På en skala fra 1 til 10 så er jeg vel 12, tenker jeg........ især på morran for uten briller er jeg rynkefri og bedårende.......... og uslåelig rent utseendemessig.........

Gjest TomKrus
Skrevet

Etter et vorspiel med to sixpack er jeg rimelig sjarmerende. Etter fire drinker på byen er det bare å starte å sende vibbene fra baren. Chicks loves me now. Og så to tequila og verden er min!

Og slik går nå dagan.

Gjest gjest1
Skrevet

I dag føler jeg meg på 8 tjohei! I går følte jeg meg på en 10, sikkert pga omstendighetene :o

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg venter nå bare på bilde av disse skrytepavene. :)

Gjest gjest1
Skrevet

skrytepaven har bilde men andre vil nok ikke mene det samme for skrytepaven har altfor bra selvtillitt til tider :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...