Gå til innhold

Læreren er forferdelig. Men er min kollega.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber på en skole på en større plass i midtnorge, og har barn som går på den skolen jeg jobber på. Læreren deres er streng, kjeftete, gir for mye og for vanskelige lekser, og barna er redd for henne fremfor å ha respekt. Jeg må stadig ta kontakt som mor for å formidle at spesielt dette med de vanvittige leksene ikke går, og hun blir like opprørt hver gang, uansett hvor diplomatisk jeg måtte prøve å være. Nå kjenner jeg at jeg er skikkelig lei over at hun bare durer frem i samme sporet, alle vi andre lytter til foreldre og elever og tilpasser der det trengs. Jeg vil ha henne vekk som lærer for mitt barn, og jeg vil at hun skal tvinges til å roe seg ned i forhold til diktaturet sitt. Jeg jobber en del trinn over henne, og skal overta kuete barn som sitter og hvisker i klasserommet og bruker tre timer daglig på lekser. Jeg kommer til å gå til rektor og levere formell klage, dersom ikke det blir lagt føringer fra ledelsen og vet dermed at det kommer til å bli et helvete på jord. Er det noen som har vært borti noe lignende?

Anonymkode: b21bc...133

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv klaget på en kollega. Jeg tok det opp med rektor på en uhøytidlig måte, muntlig. 

Anonymkode: 9faa6...f56

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har selv klaget på en kollega. Jeg tok det opp med rektor på en uhøytidlig måte, muntlig. 

Hvordan ble utfallet?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ble utfallet?

Rektor tok det opp med henne uten å nevne meg. Sa bare at det var kommet klage fra foreldre.  Hun bedret seg ikke, og da ble det tatt opp på medarbeidersamtale med en advarsel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner fanen ikke hvorfor det er om å gjøre å tvinge på barna mest mulig lekser så tidlig som mulig.. De er skolelei halvveis på barneskolen.. Mange som kommer til droppe ut..

Anonymkode: 7fda3...2e2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...