AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Jeg møtte ei dame på et forum for to år siden. Vi har skrevet mye sammen, om personlige ting, hverdagslige ting og alt i mellom. Hun er gift men ikke lykkelig i ekteskapet. Hun har gitt uttrykk for at hun ønsker å bryte ut men ikke gjør det pga barna. Jeg har sagt rett ut at jeg har følelser for henne og hun har hintet om at hun liker meg. I morgen skal vi møtes for aller første gang men jeg er så usikker på om det er en date eller ikke? Anonymkode: 355cb...20a
Valmuefrø Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 Det er dessverre en date, uansett hva hun sier. Når hun har gitt uttrykk for at hun er ulykkelig, liker deg, hun vet at du har følelser og hun likevel velger å møte deg så er det en date. Ikke en stuerein date, men en date nevertheless. Hadde jeg vært deg ville jeg tenkt meg om 1, 2 og 3 ganger før jeg involverte meg i det der. Hvis dere skulle blitt en greie så er det dramagaranti, samt mange år med beinhard jobbing for å få familie til å akseptere deg. Du kan heller aldri stole helt på dama fordi du når du vet at hun kan svikte sin familie på denne måten nå, hva skulle vært så annerledes med deg? For din egen del: gå videre. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 Hva skal du med en dame som går bak ryggen på mannen sin i to år? Hun har sikkert betrodd deg mye om henne og mannen. Syns ikke det er så allright. Du kan være en trøst for henne, eller hun kan like deg på annen måte. Det er nok en date, så lenge du har fortalt om følelsene dine. Forbered deg på sårede følelser eller masse drama. Og så tror jeg at du vil få store problemer med å stole på henne. Anonymkode: 5267d...ca7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 Nei. nei nei nei nei nei!!!! Det er IKKE en date!!! Jeg har møtt flere menn fra forumer og nettsamfunn som jeg har vært nettvenn med i mange år, noen skrevet sammen med nesten daglig i perioder, og sagt ting som "du er en bra mann, sov godt" "takk for praten, alltid koselig å prate med deg <3 " hjerte osv. Men det er rent vennskapelig! Med mindre man sender tusen blunketegn og kyssetegn, så betyr ikke hjertet og smil flørt! Grunnen til at jeg sier nei nei nei nei til deg er at jeg har selv opplevd at et par av mine nettkamerater har vært forelsket i meg, og det visste jeg ingenting om, selvom de også hadde sagt ting som "ta vare på deg i helgen, bryr meg om deg" osv. Når vi møttes møtte jeg de med en innstilling om at vi var buddies , så treftes vi flere ganger og jeg var skikkelig glad for at vi hadde like godt vennskap i virkeligheten som på nett, snakket om de samme felles tingene og diskusjonene osv, en god kompis! Så det ble mildt sagt utrolig sjokkerende og ubehagelig når det viste seg de likte meg som noe mer enn venn..... Han ene fant jeg ut av det fordi ,som med alt annet snakket vi om løst og fast og jeg nevnte at jeg hadde møtt en mann jeg datet osv, og etter det tok min nettvenn aldri kontakt igjen. Når jeg tok kontakt svarte han kort og frekt og jeg skjønte ikke før lenge etter at det måtte ha med at jeg snakket til han som en venn og sa jeg hadde møtt en mann jeg likte. Vi hadde snakket sammen i 8-10 år, men fra da av ble alt ødelagt. Andre karen fant jeg ut av det fordi han en kveld prøvde seg på meg, og når man er god venn med noen og ikke vil være frekk, så prøver man å avvise høflig selvom det er døds ubehagelig, så når han på fylla som vi hadde vært flere ganger før, plutselig la armen rundt seg fant jeg på unnskyldninger om at jeg skulle på do, var rastløs og ville stå osv, og trakk meg unna flere ganger som han slang armen rundt meg, for han la den ikke bare til å hvile bak meg, men tok tak i meg sånn intimt og skulle sitte tett. Senere prøvde han å kysse meg etter en gang vi hadde gått tur langs akerbrygge..... Det er så kjipt! Hvorfor kan de ikke bare si fra starten av at de ser på meg som en nettflørt da?? Og hvorfor kan de ikke si før vi møtes at "vil gjerne møte deg for å ta en date" i stedet for å avtale om å møtes og henge fordi det hadde vært gøy når vi har vært nettvenner så lenge...! Dama du skal møte er til og med gift, du kan banne på at hun bare ser deg som en venn, uansett hvordan problemer hun har fortalt deg hun har med kjæresten. Det er sånt man forteller til venner. Det er ikke for å sende deg noe signal om at hun kanskje vil bli sammen med deg i stedet. Anonymkode: 7057c...9fc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå