AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Jeg har en mannlig kollega og vi er nesten like gamle. Når jeg kommer inn i rommet så liker jeg å hilse på folk. Han her er en av de frekkeste personene jeg har møtt. Vi skal jobbe i et prosjekt og han ser alle andre inn i øyene unntatt meg. Mange ganger når jeg må snakke med han i jobbsammenheng så er det akkurat som han fysisk ikke takler meg - han går liksom vekk eller er veldig kort/avvisende mot meg. I dag så sto han faktisk der å holdt øyekontakt! Det virket ikke som han kom til å bli dødssyk om han hadde interaksjon med meg. Vi snakket og han virket ganske normal. Føler dette går utover arbeidsmiljøet å jeg blir stresset hver gang jeg skal ha en interaksjon med han. Anonymkode: b13dc...a33
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 Og nå lurer du på om han er forelska i deg? Han er ikke det. Folk er forskjellige. Anonymkode: deedd...676 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 Prøv å ikke la deg distrahere Anonymkode: 31728...3f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå