AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Hvordan føles det? Hva gjør dere i ferie og høytider når «alle» andre er med familie? Merker eller sier barna noe på det? Anonymkode: c4711...788
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 Barna lurer kanskje på hvorfor men de har en fin tid med oss foreldre. Og vi koser oss sammen. Desverre egoister på begge sider av familien. Mye drit og. Sæ alle har det bedre uten. Kan ikke tvinge folk til å bry seg. Anonymkode: 214de...28e 1
FactsOverFeelings Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 Har ikke feiret noen høytider på 4 år nå og det er bare deilig. Jeg har ikke barn, heldigvis, så da er det ikke noe poeng.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 Mine barn fikk vite ganske tidlig at jeg kommer fra en familie som er temmelig dysfunksjonell. Dermed har det ikke vært spørsmål omkring dette ved slike anledninger. De har også klart å svare for seg når andre spør. -Utrolig hva folk mener de har krav på å få vite om andres liv. "Hæ fikk du ikke noe av besteforeldrene dine?" "Hvorfor reiser dere aldri til *annen del av landet* for å hilse på besteforeldrene deres?" osv. Anonymkode: 82db3...faa
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 Ungene vet ikke at det eksisterer besteforeldre og tanter/onkler på en annen kant av landet. De vet at jeg gikk på videregående et annet sted i landet, men det er bare noen få skoler som har den linja og flere andre herfra har gått der. Vi har aldri snakket om min familie, det finnes ikke bilder av dem. Og de har aldri spurt. Anonymkode: b5d22...fd4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #6 Skrevet 24. april 2018 Takk for svar! Lurer på en ting til: Sier dere noen gang noe til omverdenen om at det er lite/ingen kontakt? Merker at jeg synes det er vanskelig. Vil ikke snakke om det, fordi det føles litt sårt. Men folk snakker om familiene sine hele tiden. Spesielt når de snakker om høytider og ferier. Det er vanskelig å vite hva man skal svare. Anonymkode: c4711...788
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #7 Skrevet 24. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar! Lurer på en ting til: Sier dere noen gang noe til omverdenen om at det er lite/ingen kontakt? Merker at jeg synes det er vanskelig. Vil ikke snakke om det, fordi det føles litt sårt. Men folk snakker om familiene sine hele tiden. Spesielt når de snakker om høytider og ferier. Det er vanskelig å vite hva man skal svare. Anonymkode: c4711...788 Kung på kg og til samboer. Også forteller jeg hyggelige turer/feirinnger jeg har med ede Anonymkode: 0c67e...3b4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #8 Skrevet 24. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Lurer på en ting til: Sier dere noen gang noe til omverdenen om at det er lite/ingen kontakt? Merker at jeg synes det er vanskelig. Vil ikke snakke om det, fordi det føles litt sårt. Men folk snakker om familiene sine hele tiden. Spesielt når de snakker om høytider og ferier. Det er vanskelig å vite hva man skal svare. Anonymkode: c4711...788 Ikke lett. Og ja det er sårt. Føler også at det er mange som snakker om familie..Men vi har jo bare oss.. Sier bare at vi ikke har kontakt med de. De fleste skjønner at det ligger noe bak.Og de oppegående skjønner at det ikke er på deres plass å spørre.. Men kan gjerne si at pga mye dritt og alt som har vært så er det bedre uten.. Anonymkode: 214de...28e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå