Miss Marple Skrevet 22. februar 2005 #1 Skrevet 22. februar 2005 Blant alle problemtrådene starter jeg en positiv tråd, hvor man kan fortelle hvorfor man er så glad i mannen/samboeren/kjæresten/vennen tråd. Hvilke egenskaper setter fu pris på? Jeg tror man har godt av å minne seg selv på slike ting, for ofte blir man mer opptatt av hva som ikke blir gjort, fremfor hva som blir gjort, hva som ikke blir sagt, fremfor hva som blir sagt osv... JEG ER GLAD I MANNEN MIN FORDI: Han alltid har tid til meg Han viser så stor omsorg for meg,og de andre menneskene han er glad i Han er irriterende rettferdig Han sprer mye glede Han setter vennskap like høyt som meg (hørtes kanskje rart ut, men det gir både ham og meg firhet, og ikke minst insporasjon og støtte i hverdagen å bruke tid på vennene våre) og mye, mye mer
Gjest gjesta Skrevet 22. februar 2005 #2 Skrevet 22. februar 2005 Han prioriterer meg ofte foran andre ting Han syns det er viktig at vi opplever masse sammen Han er tålmodig og snill Han er supergoood i senga Han får meg til å føle meg så spesiell ... Er så mye å skrive... men dette er det jeg setter mest pris på...
org Skrevet 22. februar 2005 #3 Skrevet 22. februar 2005 Min kjære er: God å være stille sammen med God å diskutere med En god far En god elsker En god samarbeidspartner. Nå ble jeg glad, gitt! Takk for påminnelsen.
Wayah Skrevet 22. februar 2005 #4 Skrevet 22. februar 2005 Han er snill, god, søt, kjekk, sexy, fin, herlig, nydelig(på en ordentlig manne-måte ), snacksy, helten min, hjelpsom, rettferdig, leken, humoristisk, intelligent, reflektert, glup, barnslig, moden, hmmm, arbeidssom, initiativrik, sporty, frisk, grei, kosete, glad i meg, glad i katten vår, og så masse masse videre. Jeg begynner å gå tom for fantasi her Holder med å sitere presten i bryllupet vårt: "Det lyser av dere, og jeg føler meg priviligert som har fått lov til å bli litt kjent med dere."
Arkana Skrevet 22. februar 2005 #5 Skrevet 22. februar 2005 Jeg er glad i samboeren min fordi han: - er snill - er intelligent - er generøs - bryr seg om andre - har tid til meg - er flink med komplimenter og ros - får meg til å le - er til å stole på, og ærlig - er tålmodig - er glad i meg, og viser det og mye mye mer
Harald Allviter Skrevet 22. februar 2005 #6 Skrevet 22. februar 2005 Og det merkelige er at det er samme mann dere beskriver alle sammen:
Gjest Ninakanin Skrevet 22. februar 2005 #7 Skrevet 22. februar 2005 Jeg skulle si til typen min at det var en her med kuul avatar, men munnen min snublet: "Haha, han har kalt seg Harald Allviter og avataren er Alfred Anstein!!"
Gjest Moonshadow Skrevet 22. februar 2005 #8 Skrevet 22. februar 2005 Er glad i "kjæresten" min fordi: - Han er en snill og god mann - Han er vidunderlig elsker - Han er morro å være sammen med - Han er nydelig - Han er snill med meg - Han er veldig omtenksom osv, osv...
Gjest lady76 ikke innl. Skrevet 22. februar 2005 #9 Skrevet 22. februar 2005 Jeg skulle si til typen min at det var en her med kuul avatar, men munnen min snublet: "Haha, han har kalt seg Harald Allviter og avataren er Alfred Anstein!!" anstein?
*Lene* Skrevet 23. februar 2005 #11 Skrevet 23. februar 2005 Ninakanin: Einstein Min mann er: -Snill -God -Kjekk -rettferdig -trofast -god elsker -kjærlig
Gjest Hel Skrevet 23. februar 2005 #12 Skrevet 23. februar 2005 Jeg er glad i han fordi: -Han er snill - Forstående - Hjelpsom - Smart - Han elsker meg - Er utrolig morsom - Til å stole på - Kjekk - Åpen til å prøve nye ting - Sterk - Beskyttende - Vil oppleve ting med meg - Data nerd - Vet at det er de 'små tingene' som er viktige og viser det Kan fortsette leeenge men stopper her. :-)
Sniglå Skrevet 23. februar 2005 #13 Skrevet 23. februar 2005 Ninakanin: Einstein Jeg tror Kaninen vet utmerket godt at det er Einstein og ikke Anstein!! Det var bare en snakkeleif, prøver hun jo bare å si. Jeeez, må ha en spøk inn med teskje her....
Gjest Sukkerert Skrevet 23. februar 2005 #14 Skrevet 23. februar 2005 Hvorfor jeg er glad i ham, er ikke så godt å si. Kanskje bare fordi han er han. Ting jeg setter pris på ved ham: -Han er utrolig glad i meg og virker forelsket, selv etter 4,5 år. Når jeg kommer hjem fra Universitetet hopper han ofte fram og klemmer meg med et strålende smil. -Han er flink med romantiske småting i hverdagen. Sende søte sms. Lage hjerteforma gele. Gi blomster. -Jeg føler at han er der for meg og passer på meg. Det gjør meg trygg. Når jeg har vært på byen, sykler han og møter meg, for så å følge meg de 30 min hjem. -Han er intelligent. Hjelper meg med tekniske småting. Jeg kan diskutrere ting med ham. -Jeg føler at jeg er Kvinnen i Hans liv. Han har aldri kysset eller vært forelsket i noen andre enn meg. -Han er kjekk å se på. Brede, sexy skuldre. -Han forteller meg hver dag at jeg er vakker, nydelig og sexy. -Han er flink til å gjøre husarbeid. Vi gjør like mye. Denne er for meg viktig. -Vi hardet morsomt sammen og trives i hverandres selskap.
Gjest Rimfrost Skrevet 23. februar 2005 #15 Skrevet 23. februar 2005 -Han er generøs -Føler meg trygg sammen med han -Snill -Ærlig -EGENTLIG følsom (selvom han , barnslig som han er prøver å skjule det iblant) -Liker å lage mat -Gjør husarbeid uten å klage -Skikkelig mannemann med store arbeidshender og brede skuldre Og han passer bra sammen med meg... begge er like antipartyløver, like matglade og like nerder Men jeg ser jo at det er ting i jeg mangler på lista mi... God i senga, romantisk og klassisk pen er han ikke.... Men man kan vel ikke få alt eller..
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #16 Skrevet 23. februar 2005 Jeg tror Kaninen vet utmerket godt at det er Einstein og ikke Anstein!! Det var bare en snakkeleif, prøver hun jo bare å si. Jeeez, må ha en spøk inn med teskje her.... Kan godt hende at det var en spøk. Men jeg klarer virkelig ikke å le av slike spøker. I hvertfall ikke disse spøkene som går ut på trykkleifer, fra spøk til revolver og lignende. Det er sånn oldemor ler av Noen ganger forstår jeg de virkelig ikke heller. Men ja, humor er da uansett en bra ting selvom den ikke alltid er på topp.
Gjest Litjmæ Skrevet 23. februar 2005 #17 Skrevet 23. februar 2005 Jeg tror Kaninen vet utmerket godt at det er Einstein og ikke Anstein!! Det var bare en snakkeleif, prøver hun jo bare å si. Jeeez, må ha en spøk inn med teskje her.... For å være litt pirkete så tror jeg også lille hurtigkaninen tenkte på Alfreds fetter Albert Einstein Men nok om det, det var jo bare morsomt! Min mann er snill, trofast, kjærlig, omtenksom, flink både med godord og husarbeid, han er oppgående og smart, han får meg til å le og han har mange bra meninger (det vil si samme som meg ). Kunne sikkert gått "on and on forever" her, men... Jeg tror jeg bare avslutter med å si at han er perfekt for meg.
Gjest SumoBryter Skrevet 23. februar 2005 #18 Skrevet 23. februar 2005 Jeg ELSKER min samboer, fordi han ELSKER meg, han er en fantastisk mann som jeg er saaaa glad for at er min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå