AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Tenker da maybelline, loreal, HM osv. Må bytte ut en del av sminken da den jeg har begynner å bli gammel og vil gjerne prøve noe som er lett tilgjengelig. Anonymkode: 217b3...e6e
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 Jeg kjøper mye sminke, og har veldig mye dyrt. Men bruker likevel følgende fra billigmerker nå og da - True match foundation, Loreal - Lipglosser og lipliner fra NYX - Fit me setting pudder, maybelline - Maybelline master chrome highlighter i rose gold (de andre fargene er håpløse) - Maybelline eye eraser. Alle disse er også favoritter blant mange av de største beuty bloggerne, det er slik jeg oppdaget dem. Vil anbefale å se på "drugstore" videoer fra disse på youtube. Selvfølgelig mange merker man ikke får tak i, i Norge, men er mange gode anbefalinger å få. Anonymkode: 78510...b41
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 Jeg bruker ikke sminke, men neglelakker fra H&M er noen av de beste jeg har prøvd Anonymkode: b5293...974 2
Salka Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 Jeg bruker mest litt dyrere merker som Smashbox, Urban Decay, TheBalm og Tarte, men mine favoritt-billigmerker er Isadora, Nyx, Physicians Formula, Catrice, Colourpop og Essence. H&M har også noe bra. Milani er også ganske billig, men har ikke prøvd så mye derfra enda. Maybelline, Max Factor og L'Oréal holder jeg meg unna siden de tester på dyr. 3
Lalala123 Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 Kjøper H&M sin liquid eyeliner pen, koster omtrent ingenting. Har forsøkt dyrere merker, men de gjør alle samme nytten. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #6 Skrevet 24. april 2018 Nyx concealer. Finnes sikkert bedre concealere der ute, men eneste jeg har funnet som er blek nok for meg Anonymkode: 0cf91...469 1
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 * Sleek flytende leppis. Beste jeg noensinne har prøvd! * NYX leppeprimer * H&M neglelakker * It's Skin brynspenn * Skinfood Buckwheat løspudder * Everyday Minerals concealer * Miyo Superlash maskara
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. april 2018 #8 Skrevet 25. april 2018 Isadora og Kicks beauty, siden de ikke er testet på dyr.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #9 Skrevet 25. april 2018 Keg bruker mye fra Isadora og Korres, synes det er like bra som dyrere merker. Anonymkode: 4fc49...372 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #10 Skrevet 25. april 2018 Ingen av de vanlige. De har alle skadelige kjemikalier i seg. Sjekk det opp på cosdna.com Derfor får mange uren og dårlig hud av det, tidligere aldringstegn, potensielt kreft. Eneste billigmerket jeg er komfortabel med å bruke er Wet N Wild, kjøpt på nett. Utover det har jeg lært meg at ting man smører på huden så ofte er viktig at er av kvalitet, gode og trygge ingredienser. Makeup mekka er et norsk billigmerke med mye bra sminke om man går etter looken av det, men ingrediensene der scorer høyt på helseskadeligskalaen. Billig produkt = billige ingredienser = som oftest helseskadelige Anonymkode: 1c5c9...f11
Nerine_ Skrevet 25. april 2018 #11 Skrevet 25. april 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av de vanlige. De har alle skadelige kjemikalier i seg. Sjekk det opp på cosdna.com Derfor får mange uren og dårlig hud av det, tidligere aldringstegn, potensielt kreft. Eneste billigmerket jeg er komfortabel med å bruke er Wet N Wild, kjøpt på nett. Utover det har jeg lært meg at ting man smører på huden så ofte er viktig at er av kvalitet, gode og trygge ingredienser. Makeup mekka er et norsk billigmerke med mye bra sminke om man går etter looken av det, men ingrediensene der scorer høyt på helseskadeligskalaen. Billig produkt = billige ingredienser = som oftest helseskadelige Anonymkode: 1c5c9...f11 Da må du ha sjekket et veldig begrenset antall billig kosmetikk på cosdna, for mye er like greit som dyrere kosmetikk. Og endel av det dyre inneholder også dårlige ingredienser.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #12 Skrevet 25. april 2018 Batiste tørrshampo, fungerer bedre enn de dyre på markedet. Anonymkode: 94f63...7f5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #13 Skrevet 25. april 2018 Alt fra isa dora.voksen dame. Anonymkode: b15f0...6c3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #14 Skrevet 25. april 2018 Makeup mekka. Vegansk. Anonymkode: f5ca0...c6c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #15 Skrevet 25. april 2018 17 minutter siden, AnonymBruker said: Makeup mekka. Vegansk. Anonymkode: f5ca0...c6c Greit å vite at det ikke er alt fra Makeup Mekka som er vegansk, selv om det begynner å bli en del. Ærlig talt synes jeg noen av produktene har blitt dårligere etter de ble gjort veganske. Jeg bruker en del Makeup Mekka selv, altså. Liker godt contour-produktene derfra, bruker stick foundation, liker en del av øyenskyggene deres, og synes mange av kostene er gode. Bruker de "gamle" kostene, liker spesielt blendingkosten, øyenskyggekosten, og en slik "pencil brush". Usikker på hvor annerledes de nye kostene er. 5X volummaskaraen er min absolutte favoritt! Ellers bruker jeg H&M sin liquid eyeliner "tusj" og gjerne neglelakk. Anonymkode: 4dcf9...f25
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #16 Skrevet 25. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Alt fra isa dora.voksen dame. Anonymkode: b15f0...6c3 Og max faktor sitt pudder kjøpte jeg nå,og er kjempe bra for tørr hud 👍 Anonymkode: b15f0...6c3
letanglia Skrevet 26. april 2018 #17 Skrevet 26. april 2018 Jeg liker Maybelline, Rimmel og Lancome om jeg må velge billig, men legger helst litt mer penger i sminke pga ingrediensene som flere i tråden også er inne på. Er opptatt av å ta vare på huden min både nå og langsiktig. De siste årene har min favoritt foundation vært mineralpudderet til Idun. Den er laget for nordisk hud med kun naturlige ingredienser og pudderet smelter nydelig på huden
Nerine_ Skrevet 26. april 2018 #18 Skrevet 26. april 2018 2 timer siden, letanglia skrev: Jeg liker Maybelline, Rimmel og Lancome om jeg må velge billig, men legger helst litt mer penger i sminke pga ingrediensene som flere i tråden også er inne på. Er opptatt av å ta vare på huden min både nå og langsiktig. De siste årene har min favoritt foundation vært mineralpudderet til Idun. Den er laget for nordisk hud med kun naturlige ingredienser og pudderet smelter nydelig på huden Lancome er ikke billig....?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #19 Skrevet 26. april 2018 Hvis pris er viktigst ville jeg sjekket ut nettbutikker fremfor å kjøpe sminke i butikker. Da kan man også lese flere reviews fra andre. F.eks. kjøpte jeg et sminkesett fra BareMinerals (som forøvrig er mitt favorittmerke når det kommer til foundation/hud) på blivakker på salg for 250 kroner. Fikk da to typer foundation (matt/vanlig), primer, solpudder, finish powder og en påføringsbørste. Pakningene er litt mindre enn standard hvis du skulle kjøpt f.eks. foundation alene, men det varer fortsatt i månedsvis. MYE bedre kvalitet enn det meste som du får kjøpt på "billigbutikkene" (HM, Cubus ect.) og samtidig mye billigere enn hvis du skulle kjøpt separat, selv billigere merker. Hver gang jeg skal teste noe nytt sjekker jeg det som er på salg på blivakker osv. Leser også anmeldelsene for å sjekke hva andre har vært veldig fornøyde med. Anonymkode: fe132...d86
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #20 Skrevet 26. april 2018 Kjøper kun produkter som verken er testet på dyr eller selger produkter til Kina, så går for det meste i øyenbrynsgel og maskara fra Isadora. Kjempefornøyd med hudkremen min fra Formula 10.0.6. Anonymkode: 9c365...9d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå