AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Skal vaksinere hunden min. Han er 1år og det er første gang jeg selv tar han med til dyrelege. Ser at noen dyreklinikker også tilbyr konsultasjon/helsesjekk sammen med vaksinering. I såfall, hva pleier en slik sjekk å innebære? Og vil det komme ekstra kostnader om de oppdager noe? Eller har jeg mulighet for å ta med hunden hjem og evt. søke etter andre dyreklinikker (sjekke pris om de er billigere)? Bor i Bergen og blir glad for anbefalinger av hvilken klinikk jeg skal velge ifht. vaksinering. Kan kjøre et lite stykke også. Anonymkode: c268b...c57
Forever22 Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 AniCura Askøy er heeelt topp! vi har hatt begge våre katter der (nå var det hund du spurte om, men katter må også vaksineres...) og vi er super fornøyd! Ikke er det så dyrt heller de har gode pakkepriser
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 Du trenger ikke vaksinere hvert år. Anonymkode: bb3ab...d39
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke vaksinere hvert år. Anonymkode: bb3ab...d39 Hvor ofte da? Han fikk sist nær han var valp. Anonymkode: c268b...c57
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor ofte da? Han fikk sist nær han var valp. Anonymkode: c268b...c57 Hvert 3. år er visst de generelle retningslinjene, men vaksinene varer lengre enn det også. https://www.hundehelse.no/ofte-bor-hund-vaksineres/ Kennelhostevaksinen er den de vaksinerer mot hvert år, men det blir som å vaksinere mot forkjølelse, den har ikke noen stor effekt uansett. Eneste gangen hunden min har hatt kennelhoste var etter hun var nyvaksinert mot det.. Anonymkode: bb3ab...d39
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #6 Skrevet 24. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvert 3. år er visst de generelle retningslinjene, men vaksinene varer lengre enn det også. https://www.hundehelse.no/ofte-bor-hund-vaksineres/ Kennelhostevaksinen er den de vaksinerer mot hvert år, men det blir som å vaksinere mot forkjølelse, den har ikke noen stor effekt uansett. Eneste gangen hunden min har hatt kennelhoste var etter hun var nyvaksinert mot det.. Anonymkode: bb3ab...d39 Var vel helst den vaksinen jeg tenkte på da mange kenneler krever dette. Greit å ta om jeg plutselig trenger pass om jeg blir syk eller av andre grunner. Anonymkode: c268b...c57
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #7 Skrevet 24. april 2018 Det kan være greit å ha dyrlege litt i nærheten av der en bor. Tungvint å måtte krysse hele byen hvis bikkja blir syk eller skada. I forbindelse med vaksine sjekkes den generelle almenntilstanden til hunden. Anonymkode: 51cd5...04e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #8 Skrevet 25. april 2018 Vi er tilknyttet Bergen Vest dyreklinikk og har vært det siden vi fikk hunden vår for 3 år siden. Veldig fornøyd, både ifht vaksinasjon og diverse undersøkelser. Anonymkode: ff282...661
Gjest økonomifrue Skrevet 26. april 2018 #9 Skrevet 26. april 2018 Pris på vaksinering varierer sjeldent nevneverdig i pris.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #10 Skrevet 26. april 2018 Jeg er kjempefornøyd med Zoovetrinæren, som ligger i Åsane, rett ved politistasjonen, har også vært fornøyd med Knarvik dyreklinikk. Anonymkode: 6a843...088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå