Gå til innhold

Morsom tråd om handlelapp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen år siden var det noen som postet et innlegg her om en handlelapp hun hadde fått av bestemoren(?), som var helt uforståelig pga rar håndskrift. Hun ba om hjelp til å tyde hva det sto, og folk kom med de merkeligste (herligste :ler: ) forslag. Tråden ble kjempelang og morsom, og det skulle vært gøy og sett den igjen. Men jeg greier dessverre ikke finne den ved googling :( Er det noen som husker tråden, og som kan hjelpe meg??

Anonymkode: d7725...f06

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig bare jeg som husker denne episke tråden???

TS

AnonymBruker
Skrevet

mener du denne? 

Anonymkode: ea385...6b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

mener du denne? 

Anonymkode: ea385...6b2

JAAAAA!!! Fantastisk, tusen millioner takk, nå skal jeg lese og kose meg med tråden :hoppendeglad::danse: 

• Liker 2
Skrevet

Dette minner meg om handlelistene fra min mamma. En gang skrev hun brokli. Jeg skjønte at det skulle være brokkoli, men jeg spurte henne om hun visste hvor det ligger. For meg hørte det ut som et stedsnavn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Perelandra skrev:

Dette minner meg om handlelistene fra min mamma. En gang skrev hun brokli. Jeg skjønte at det skulle være brokkoli, men jeg spurte henne om hun visste hvor det ligger. For meg hørte det ut som et stedsnavn.

Haha, herlig :ler: 

Ble litt skuffet da jeg oppdaget at gustebast-tråden bare var på 2 sider, da, men... jeg som syntes å huske at den ble så lang, og at så mange engasjerte seg.

Men innleggene som var i tråden var iallfall skikkelig herlige, alle som ett! Har kost meg med et hyggelig gjensyn med tråden!

TS

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...