Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snart 42, ingen barn fra før og har heller ikke hatt noen planer om det tidligere eller senere.

Jeg skulle hatt mensen fra helgen men ikke sett noe til den, bruker pp og har gjort det i årevis. Hatt noe ustabile perioder til tross for det siste året uten å brydd meg noe spesielt om det. Den kommer gjerne tettere en den burde. Er relativt flink å glemme piller nå og da, så tar ofte to annenhver dag😣

Har vært gravid noen ganger før på slørv men har mistet rundt 6-7 uker uansett. Alltid kjent det var noe da fra start. Har aldri diskutert det med legen heller siden barn er uviktig for meg. Skjer det så skjer det. Da skal jeg ta det opp til vurdering.

Nå kjenner jeg meg ikke gravid, men så ble jeg litt skeptisk, så kom jeg på at overgangsalder er jo ikke en umulighet. Hadde allerede bestilt time til legen nå på fredag fordi jeg er slapp, sover dårlig, våkner mye etc og har vært slik hele vinteren. Tenkte jeg var kom i reparasjon alderen. Kunne selvfølgelig tatt en test, men skal ikke forbi noen butikk før fredag.

Noen som vil gjette? 😣😂 pest eller kolera liksom...

(uten å ville fornerme de som ønsker barn. Har all respekt for det ønsket og jeg betaler min skatt med glede for å gi mitt til de oppvoksende generasjoner)

Anonymkode: 6c586...e8f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hormonspiral, og mitt første tegn på overgangsalder var at mensen kom litt oftere. 

Anonymkode: 72cc2...93b

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde hormonspiral, og mitt første tegn på overgangsalder var at mensen kom litt oftere. 

Anonymkode: 72cc2...93b

Det har det gjort siste året. Inntil nå 

Anonymkode: 6c586...e8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...