Miss Marple Skrevet 22. februar 2005 #1 Skrevet 22. februar 2005 Hei! Jeg trenger en ny mascara. Har når en stund brukt longitude fra Loreal,( kjøpte to på tilbud), men kunne tenke meg å prøve noe annet. Jeg har en fra HR som jeg bruker til fest, som gir et mer dramatisk resultat. Men jeg trenger en til hverdags. Jeg har tette vipper, så jeg har ikke behov mer volum, men noe som ser naturlig ut og ikke klumper.
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #2 Skrevet 22. februar 2005 Hvis du går på søkemodulen vil du finne mange innlegg der dette blir diskutert.... bare et tips til deg..
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2005 #3 Skrevet 22. februar 2005 Stikkord: Spectacular fra Rubinstein. Oppfyller alle kravene dine; gir lengde, sitter godt, og klumper ikke. Sitter hele dagen uten å drysse.
Aurora20 Skrevet 22. februar 2005 #4 Skrevet 22. februar 2005 En ting er heeeelt sikkert! Det er absolutt ikke de dyreste merkene som er de beste mascaraene. Tvert om! Kjøpte christian diors diorshow. En av de dårligste jeg har hatt, isåfall i forhold til prisenen. Har en fra maybelin. Husker ikke helt hva den heter(tynn, lilla pakning). Super, hvertfall til de med litt fyldige vipper fra før av:)
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #5 Skrevet 22. februar 2005 En ting er heeeelt sikkert! Det er absolutt ikke de dyreste merkene som er de beste mascaraene. Tvert om! Kjøpte christian diors diorshow. En av de dårligste jeg har hatt' date=' isåfall i forhold til prisenen. Har en fra maybelin. Husker ikke helt hva den heter(tynn, lilla pakning). Super, hvertfall til de med litt fyldige vipper fra før av:)[/quote'] nei da, men dior sine mascaraer er de værste ever. prøv et annet dyrt merke (HR) så vil du se at de gir mye bedre enn mange billige mascaraer.
Saga Skrevet 22. februar 2005 #6 Skrevet 22. februar 2005 Det er en fra Chanel som er veldig bra og ikke så dyr.. Men neimen om jeg husker navnet.. Mascaraer er forøvrig bedre jo billigere de er.. sant nok..
Miss Marple Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2005 Hm, kanskje jeg skulle prøve den fra Maybelline først da, så hvis jeg ikke er fornøyd går jeg over til HR. Takk for svar uansett. Mascara er skikkelig vanskelig å kjøpe, men jeg får bare prøve meg frem.
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #9 Skrevet 23. februar 2005 Maybellines Sky High Curves er kjempebra, og gir fin lengde uten å klumpe. Koster 89,.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå