Gå til innhold

Juksepaver på Wordfeud!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har vært ut for slike som klarer å finne ord med høyest mulig poeng hele tiden? Ord som ikke engang er ord for hvermannsens? De må bruke hjelpemidler for å vinne hver eneste gang ikke sant?

Guuuuuud. Er det frekt å takke nei til å spille mer med de? Gjelder 2 stk spesielt.

Anonymkode: 9b37b...8d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen bare har den evnen til bokstavstokking innebygd, men klart det er mulig å jukse også.

Du velger vel selv hvem du vil spille med.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes jukse-apper for Wordfeud, så det er veldig enkelt å jukse. Jeg prøvde en av disse appene da jeg spilte, og da fikk jeg av og til opp ord jeg aldri har hørt om.

Anonymkode: f2388...da1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at folk som jukser i spill må ha et sterkt behov for å føle at de mestrer noe. Antagelig kan det mangle på andre områder i livet. For hele utfordringen og den ekte mestringsfølelsen kommer jo av å bruke eget hode etter fattig evne...

Samme med folk som jukser i Popquiz (på radio). Hører godt at folk googler eller bruker melodigjenkjenningsapper når de har riktig svar på alt, men ingen tilleggsopplysninger og ikke kan uttale bandnavn riktig engang. Jeg fatter ikke moroa ved å jukse, for meg faller hele vitsen med spillet bort. Merkelig ting å bruke tid på!

Nei, det er helt greit å droppe wordfeud med juksere!

Anonymkode: e49ef...069

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Mange jukser dessverre i WF, finnes gode program for å gjøre narr av motstandere. Anbefaler deg å spille bare mot folk du kjenner eller de du har vunnet mot. Selv Olaf i the Julekalender jukset jo for å få kabalen til å gå opp, det ligger i blodet hos enkelte. Har helt sluttet å spille WF, alt for mye flaks inne i bildet, får du ikke en jevn strøm med vokaler er du sjanseløs mot hvem som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...