AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Hei :-) Jeg har fått soppinfeksjon i underlivet og har prøvd Canesten. Det hjalp ikke så jeg tok en Diflucan pille i går. Jeg spurte på apoteket om man kunne ha samleie, og hun sa helt ikke. Men vil det gjøre det verre eller vil det ta lengre tid før soppen blir borte hvis jeg har sex med partneren min nå hvis vi bruker kondom? Eller burde jeg vente til det er helt over? Takk på forhånd Anonymkode: 47f5c...5d1
spegel Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 (endret) Vent til det er over. Det tar ikke lang tid når du har tatt diflucan. Endret 24. april 2018 av spegel Leif
Ulla Ullsokk Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 Det er jo ikke noe digg med sex når man har sopp! Det er jo så sårt? Pluss du kan smitte han som smitter deg tilbake! 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 Der KAN være smittsomt, så bruk kondom. Ser ikke problemet om du klarer å ha sex. De fleste med soppinfeksjon synes det gjør vondt og er ubehagelig da ... Anonymkode: 4f73d...9bb
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei :-) Jeg har fått soppinfeksjon i underlivet og har prøvd Canesten. Det hjalp ikke så jeg tok en Diflucan pille i går. Jeg spurte på apoteket om man kunne ha samleie, og hun sa helt ikke. Men vil det gjøre det verre eller vil det ta lengre tid før soppen blir borte hvis jeg har sex med partneren min nå hvis vi bruker kondom? Eller burde jeg vente til det er helt over? Takk på forhånd Anonymkode: 47f5c...5d1 Du smitter partner. Bruk i det minste kondom. Anonymkode: 8fff4...002 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #6 Skrevet 24. april 2018 Må spørre. Bruker du bomulls truser? Det eneste som hjalp for meg. Anonymkode: 498f8...4e6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #7 Skrevet 24. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Må spørre. Bruker du bomulls truser? Det eneste som hjalp for meg. Anonymkode: 498f8...4e6 Jeg bruker litt forskjellige. Burde jeg bare bruke bomulls truser da? Hvorfor det? Anonymkode: 47f5c...5d1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #8 Skrevet 24. april 2018 Sopp kan smitte, så da smitter du han og han tilbake til deg. Så vent noen dager. Som regel er det sårt også når man har soppinfeksjon. Bomullstruser puster, derfor er det anbefalt og ikke syntetiske truser. Anonymkode: b5cc8...a5a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #9 Skrevet 24. april 2018 Sopp er ikke 'smittsomt', men kan pendle mellom deg og partner. Du kan altså overføre soppinfeksjonen til partner, som igjen smitter deg, som smitter han, som smitter deg - slik kommer dere inn i en ond sirkel. Så la være. Diflucan bruker en stund på å funke - den tar et par dager hos meg før jeg er helt symptomfri. Klarer dere ikke to dager uten sex? Kan gjøres på andre måter vet du Anonymkode: ad24e...c37 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #10 Skrevet 24. april 2018 Sex er det siste jeg tenker på når jeg har sopp, det er vondt, hovent og klør helt sinnsykt. Det høres jo helt jævlig ut med sex da Anonymkode: b77d0...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå