Gå til innhold

Blir så irritabel av falskheten på instagram. Slette konto?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns mer og mer at alt er så falskt på instagram. Brukere som kommenterer og liker kun for å få oppmerksomhet rundt egne kontoer der de profilerer firma og følger flere tusen kontoer selv. 

Jeg blir også sprø av alle oppdateringene og da særskilt den hvor videoer kommer i større firkanter i feeden og alt det søppelet av filmer og annet dritt som spammer ned feeden. 

Selv om jeg velger privat konto er det like mye dritt. Useriøse spamkontoer som vil følge og annet ræl. 

Vurderer seriøst å slette hele kontoen og appen for godt.

Hvilke andre alternativer finnes for å være sosialt tilgjengelig? Kun messenger?

Anonymkode: 94555...6b4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør som du vil-

Anonymkode: 83285...523

• Liker 2
Gjest N-Nøff
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns mer og mer at alt er så falskt på instagram. Brukere som kommenterer og liker kun for å få oppmerksomhet rundt egne kontoer der de profilerer firma og følger flere tusen kontoer selv. 

Jeg blir også sprø av alle oppdateringene og da særskilt den hvor videoer kommer i større firkanter i feeden og alt det søppelet av filmer og annet dritt som spammer ned feeden. 

Selv om jeg velger privat konto er det like mye dritt. Useriøse spamkontoer som vil følge og annet ræl. 

Hvilke andre alternativer finnes for å være sosialt tilgjengelig? Kun messenger?

Hva med.. tekstmelding? 

AnonymBruker
Skrevet

Da får du slette Instagram da. Hvorfor lage en big deal ut av det? 

Anonymkode: d9d72...798

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Neinøff skrev:

Hva med.. tekstmelding? 

Det er ingen som bruker sms.

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Messenger har jo begynt med å spamme, også. Det er bare å blokkere alle sponsa innlegg.

Anonymkode: ab87a...07b

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Messenger har jo begynt med å spamme, også. Det er bare å blokkere alle sponsa innlegg.

Hvordan gjøres det?

Gjest N-Nøff
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som bruker sms.

Jo, det er mange som bruker sms.

Skrevet

Er vel bare å slette det vel. Og jo, mange bruker SMS, deriblant meg selv. Jeg gidder ikke Facebook, snap og sånt, så da går det i SMS. Jeg kjenner ingen som rynker på nesa av det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

WhatsApp... har samme funksjoner som Messenger, uten spam og reklame.

Anonymkode: c3cfc...309

• Liker 1
Gjest N-Nøff
Skrevet
22 minutter siden, Salka skrev:

Er vel bare å slette det vel. Og jo, mange bruker SMS, deriblant meg selv. Jeg gidder ikke Facebook, snap og sånt, så da går det i SMS. Jeg kjenner ingen som rynker på nesa av det. 

Ja, ikke sant.. Jeg trodde ikke jeg var av den eldre garde allerede. Alle jeg kjenner bruker sms!

Skrevet
Akkurat nå, Neinøff skrev:

Ja, ikke sant.. Jeg trodde ikke jeg var av den eldre garde allerede. Alle jeg kjenner bruker sms!

Samme her. Både venner, familie og til og med nevøen min på 15 bruker SMS. Syns SMS er helt supert jeg og man slipper irriterende spam og reklamer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Neinøff skrev:

Den eneste jeg sender SMS til er morra mi. Alle andre går via iMessage, messenger eller mail. Jeg har nesten ingen telefonnummere lenger. Lurer på hvorfor...🤔🤔

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den eneste jeg sender SMS til er morra mi. Alle andre går via iMessage, messenger eller mail. Jeg har nesten ingen telefonnummere lenger. Lurer på hvorfor...🤔🤔

iMessage er jo egentlig det samme som SMS da. SMS mellom iPhoner blir sendt som iMessage. Selv om man kan sende iMessage til mailadresser og er det samme greia som SMS. Nesten ingen telefonnummere? Hva gjør du da om du MÅ ringe noen og nettet har falt ut så du ikke kan ringe med messenger og heller ikke søke opp nummer? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har deaktivert instagram, men bare midlertidig. Har klart meg i godt over 2 månender og herregud hvor deilig det er! 

Anonymkode: 90a13...295

Skrevet
2 timer siden, Neinøff skrev:

2 timer siden, Salka skrev:

Samme her. Både venner, familie og til og med nevøen min på 15 bruker SMS. Syns SMS er helt supert jeg og man slipper irriterende spam og reklamer. 

Jeg også bruker sms. Det er mer personlig og jeg liker det bedre enn de andre greiene. 

AnonymBruker
Skrevet

På instagram er folk helt ❤️❤️❤️❤️💖💖💖💖💖😘😘😘😍😍😍😍😍 

kjenner ei som hele tiden legger ut bilder av seg. Så får hun kommentarer fra andre om hvor umenneskelig pen hun er hele tiden. Skulle tro folk aldri har sett lignende 😂🙄 hun er pen, men ikke så flott at hun blir umenneskelig liksom 😂 "Men herregud!!❤️❤️❤️❤️❤️ Flotteste😍😍😍😍😍.  Slik ser kommentarfeltet hennes ut. Jeg skjønner ikke hva folk skal med det

Anonymkode: 9fd6b...585

Gjest N-Nøff
Skrevet
3 timer siden, Salka skrev:

Ja. Vel, for min del får jeg ofte "TRENGER DU Å LÅNE PENGER?", er noen duster som har solgt telefonnummeret mitt til noen lugubre selskaper. Men i samtaler kommer det heldigvis ikke reklamer, nei - deilig! 

Gjest N-Nøff
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg og? 

Men så bra at du tekster med morra di, da. Det gjør jeg også.

Ikke med morra di, altså, men med morra mi. Ass!

Skrevet

Slett appen om du ikke liker den. Værre er det ikke. Hvorfor skal man lage en så big deal ut av absolutt alt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...