Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #1 Skrevet 22. februar 2005 jeg er 19 år, og hadde hår ned til rumpa før, altså veldig langt. Nå sparer jeg igjen etter en klipp for flere år siden, og i nesten ett helt år har håret "stått stille" like over puppene. Hva er galt? Hvorfor vokser det ikke?? Finnes det noe jeg kan gjøre for å få det til å vokse fortere? Jeg tar jo vitaminer så det er ikke problemet.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 23. februar 2005 #2 Skrevet 23. februar 2005 Kan det være at det er puppene som synker?
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #3 Skrevet 23. februar 2005 Hvor ofte klipper du det? Ikke klipp det like ofte som frisørene sier. Hadde det vært opp til dem hadde du vært skinna nå.
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #4 Skrevet 23. februar 2005 Du sier at du sparer etter en klipp for flere år siden, betyr det at du ikke har klippet deg på flere år? I så fall kan det være problemet. Ofte trenger håret en stuss i tuppene for å blir skikkelig langt.
Gjest Trådstarter her Skrevet 23. februar 2005 #5 Skrevet 23. februar 2005 Jeg klipper det ca. en gang annenhver måned, og da stusser jeg det såvidt. Puppene har nok ikke sunket noe mer enda Leyla
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #6 Skrevet 23. februar 2005 Jeg klipper det ca. en gang annenhver måned, og da stusser jeg det såvidt. Puppene har nok ikke sunket noe mer enda Leyla Prøv å stusse det hver 4. måned. Og ta like lite som da du stusser det annen hver måned.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 23. februar 2005 #7 Skrevet 23. februar 2005 Neida, kjære trådstarter, kan skjønne de ikke har det... Som siste gjest skriver, ikke stuss det fullt så ofte. Håret rekker ikke å vokse SÅ mye på to måneder, hvertfall ikke når det er langt.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #8 Skrevet 18. mars 2005 Kan det være at det er puppene som synker?
Gjest Formosiss Skrevet 18. mars 2005 #9 Skrevet 18. mars 2005 Kan det være at det er puppene som synker?
Cupcake Skrevet 19. mars 2005 #10 Skrevet 19. mars 2005 Kan det være at det er puppene som synker? Ja, den var morsom! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå