Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg kjøote bolig ifjord. På skattemld står det 0 på alt boligrelatert.og jeg fikk brev om at jeg må fylle ut verdiene selv. Det gjorde jeg og sendte likeså skattemld inn.signert elektronisk. Keg hat glemt å krysse av for lav skatteevne. Hva gjør jeg? Jeg fikk forredten 4k tilgode. Jeg får snattebegrensning hvert år. Men forskjrllen i år er at jeg får tilgode skatt.da jrg fikk restskatt tidligere.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke for sent å endre skattemeldingen. Det er bare å gå inn på skatteetaten.no og endre der.

Og så burde du kanskje se over meldinger før du sender dem så du får færre skrivefeil. 

Anonymkode: 9e1d3...961

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke for sent å endre skattemeldingen. Det er bare å gå inn på skatteetaten.no og endre der.

Og så burde du kanskje se over meldinger før du sender dem så du får færre skrivefeil. 

😂

Anonymkode: 7356c...add

Skrevet

Rekker du ikke fristen 30.april?

Hvis du ikke rekker å levere innen 30.april, kan du søke om maks en måned utsettelse. Frist for å søke om utsettelse er 30.april klokken 24.00. 

Skrevet

På mitt skjema kommer jeg ikke lengre enn til punkt 4.2.  Hvordan  legger jeg da til tilleggsopplysninger?

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, WinWin skrev:

På mitt skjema kommer jeg ikke lengre enn til punkt 4.2.  Hvordan  legger jeg da til tilleggsopplysninger?

Punkt 5 med tilleggsopplysninger eksisterer ikke lenger. Du må skrive en fil på pcen din, og velge laste opp vedlegg, og legge ved ekstrainfo der. De aller fleste som legger ved eget vedlegg vil ikke få oppgjøret før august.

Anonymkode: 1d61f...696

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Punkt 5 med tilleggsopplysninger eksisterer ikke lenger. Du må skrive en fil på pcen din, og velge laste opp vedlegg, og legge ved ekstrainfo der. De aller fleste som legger ved eget vedlegg vil ikke få oppgjøret før august.

Anonymkode: 1d61f...696

Aha :). Tusen takk for info :nordvesta:

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den ble jo signert og sendt inn

Skrevet

Som det står på altinn.no, der du signerte og sendte inn, kan du endre og sende inn på nytt flere ganger fram til fristen 30.april.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...