JDT Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Hei Jeg kjøote bolig ifjord. På skattemld står det 0 på alt boligrelatert.og jeg fikk brev om at jeg må fylle ut verdiene selv. Det gjorde jeg og sendte likeså skattemld inn.signert elektronisk. Keg hat glemt å krysse av for lav skatteevne. Hva gjør jeg? Jeg fikk forredten 4k tilgode. Jeg får snattebegrensning hvert år. Men forskjrllen i år er at jeg får tilgode skatt.da jrg fikk restskatt tidligere. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 Det er ikke for sent å endre skattemeldingen. Det er bare å gå inn på skatteetaten.no og endre der. Og så burde du kanskje se over meldinger før du sender dem så du får færre skrivefeil. Anonymkode: 9e1d3...961 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke for sent å endre skattemeldingen. Det er bare å gå inn på skatteetaten.no og endre der. Og så burde du kanskje se over meldinger før du sender dem så du får færre skrivefeil. Anonymkode: 9e1d3...961 😂 Anonymkode: 7356c...add
Wonders Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 Rekker du ikke fristen 30.april? Hvis du ikke rekker å levere innen 30.april, kan du søke om maks en måned utsettelse. Frist for å søke om utsettelse er 30.april klokken 24.00.
WinWin Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 På mitt skjema kommer jeg ikke lengre enn til punkt 4.2. Hvordan legger jeg da til tilleggsopplysninger?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #6 Skrevet 24. april 2018 7 minutter siden, WinWin skrev: På mitt skjema kommer jeg ikke lengre enn til punkt 4.2. Hvordan legger jeg da til tilleggsopplysninger? Punkt 5 med tilleggsopplysninger eksisterer ikke lenger. Du må skrive en fil på pcen din, og velge laste opp vedlegg, og legge ved ekstrainfo der. De aller fleste som legger ved eget vedlegg vil ikke få oppgjøret før august. Anonymkode: 1d61f...696 1
WinWin Skrevet 24. april 2018 #7 Skrevet 24. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Punkt 5 med tilleggsopplysninger eksisterer ikke lenger. Du må skrive en fil på pcen din, og velge laste opp vedlegg, og legge ved ekstrainfo der. De aller fleste som legger ved eget vedlegg vil ikke få oppgjøret før august. Anonymkode: 1d61f...696 Aha . Tusen takk for info
JDT Skrevet 25. april 2018 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke for sent å endre skattemeldingen. Det er bare å gå inn på skatteetaten.no og endre der. Og så burde du kanskje se over meldinger før du sender dem så du får færre skrivefeil. Anonymkode: 9e1d3...961 Den ble jo signert og sendt inn
Morgenrøden Skrevet 25. april 2018 #9 Skrevet 25. april 2018 Som det står på altinn.no, der du signerte og sendte inn, kan du endre og sende inn på nytt flere ganger fram til fristen 30.april. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå