AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #21 Skrevet 25. april 2018 På 24.4.2018 den 13.22, AnonymBruker skrev: Ja, men da henger du ikke kommer for salg plakat, da er det vanlig at folk er nyssgjerrig. Anonymkode: cfe41...fe0 Du har tydeligvis aldri hørt om markedsføring. En «kommer til salgs plakat» er ikke en invitasjon til å folk som skal dukke opp i hytt og pine på privatvisning. Det er reklame. Eller blir dette for vanskelig å forstå for deg? Anonymkode: 78b6d...e7e 6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #22 Skrevet 25. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har tydeligvis aldri hørt om markedsføring. En «kommer til salgs plakat» er ikke en invitasjon til å folk som skal dukke opp i hytt og pine på privatvisning. Det er reklame. Eller blir dette for vanskelig å forstå for deg? Anonymkode: 78b6d...e7e Hvis jeg skulle selge huset mitt hadde jeg syntes det var helt i orden om noen kom på døra og ba om privatvisning Tror alikevel det er lurest å ta den forespørselen gjennom megler. Noen kan f.eks synes det er litt skummelt å slippe inn fremmede uten videre hvis de bor alene. Megler vil uansett ordne så du får en privatvisning, enten med eier eller megler. De vil jo ha flest mulig innafor dørene, de vil jo selge! Anonymkode: 52213...882 1
Sen ve ben Skrevet 25. april 2018 #23 Skrevet 25. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har tydeligvis aldri hørt om markedsføring. En «kommer til salgs plakat» er ikke en invitasjon til å folk som skal dukke opp i hytt og pine på privatvisning. Det er reklame. Eller blir dette for vanskelig å forstå for deg? Anonymkode: 78b6d...e7e Så frekt
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #24 Skrevet 25. april 2018 3 minutter siden, Sen ve ben skrev: Så frekt Ikke frekkere enn å ringe på døra til folk fordi du anser reklameplakat som invitasjon. Anonymkode: 78b6d...e7e 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #25 Skrevet 25. april 2018 Vi har vært på privatvisning flere ganger, da kontakter vi megler,som kontakter selger og avtaler med oss og selger. Kunne aldri falt meg inn å bare stikke innom utenom visningstidspunktet. Aldri vært problem å fått visning. Men ofte er der eier som står for den visningen, ikke megler. Anonymkode: 8721a...604 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #26 Skrevet 25. april 2018 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde det jo i utgangspunktet tenkt å bare ringe på dør Hvor har jeg skrevet at jeg ville kreve å komme inn?? Herregud, dere leser som dere vil. Hva er det med KG i disse dager? Anonymkode: cfe41...fe0 Hvor leser du at jeg skriver noe om å kreve å komme inn? Er vel kanskje du som leser som du vil? Anonymkode: 7ea17...fd6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #27 Skrevet 26. april 2018 På 24.4.2018 den 20.06, AnonymBruker skrev: Jeg bor i leilighet i ett attraktivt område, hvor det har vært en del salg i det siste. Jeg kan absolutt se fordelen med å henge opp "kommer for salg" om jeg skulle solgt, slik at dem som er på visninger ellers i området ser at det kommer mer. Men ALDRI i livet at jeg alene hadde sluppet inn fremmedfolk som ringte på døra og ville inn å se! Anonymkode: 7ea17...fd6 Siste setning 😉 Anonymkode: cfe41...fe0
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #28 Skrevet 26. april 2018 Men takk for svar til alle sammen. Vi skal på privatvisning, tok det gjennom megler, så da er det i orden. Ha en fin dag:) Anonymkode: cfe41...fe0
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #29 Skrevet 26. april 2018 Uff 😫 Nå ringte megler og sa at det ikke blir noe privatvisning imorgen, eieren hadde forhastet seg, de ville ordne noen ting først. 😫😰 Så nå vet vi ikke når det blir visning, og vi som hadde gledet oss😔 Anonymkode: cfe41...fe0
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #30 Skrevet 26. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff 😫 Nå ringte megler og sa at det ikke blir noe privatvisning imorgen, eieren hadde forhastet seg, de ville ordne noen ting først. 😫😰 Så nå vet vi ikke når det blir visning, og vi som hadde gledet oss😔 Anonymkode: cfe41...fe0 Ser du, hvor frekk hadde ikke du blitt oppfattet hvis du hadde ringt på døra, slik du i utgangspunktet hadde tenkt? Folk vil ikke ha tittere rekende på døren. Anonymkode: 78b6d...e7e 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #31 Skrevet 29. april 2018 Vi avtalte privatvisning med selger direkte, og ga bud til selger direkte før visning. Utrolig glad for det, vi fikk en mye grundigere visning sammen med selger enn det en megler gir, og i tillegg fikk vi huset til en god pris. Anonymkode: e26f3...e98
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #32 Skrevet 30. april 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi avtalte privatvisning med selger direkte, og ga bud til selger direkte før visning. Utrolig glad for det, vi fikk en mye grundigere visning sammen med selger enn det en megler gir, og i tillegg fikk vi huset til en god pris. Anonymkode: e26f3...e98 Hvordan gikk dere fram? Anonymkode: cfe41...fe0
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #33 Skrevet 5. mai 2018 Da ble huset vårt 😍😍Anonymkode: cfe41...fe0 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå